Citat:
Ja det är en ytterst märklig diskussion, det måste jag hålla med om...
Jag har enbart ifrågasatt det du själv sagt här i tråden, nämligen att du skulle karva ut ögonen och skalpera en tioåring som var otroligt svår att oskadliggöra. Medans du kokat ihop något taget ur luften, något jag aldrig påstått. Tvärtom har jag sagt att man skulle göra det som krävs, så det där med att jag skulle kasta mitt barn finns bara i din fantasi... Och så har du fortsatt med endast fantasier och lögner och påhitt istället för att stå för det du faktiskt sagt.
Det är alltså du som fastnat i någon psykos när du ljuger och hittar på, medans jag mest vill veta hur fan du tänkte... Men jag gissar att du varken vill eller kan argumentera för din sak så vi lämnar denna mardröm bakom oss tycker jag!
P.s. jag har slutat knarka, gör det du med!
D.s.
Jag har enbart ifrågasatt det du själv sagt här i tråden, nämligen att du skulle karva ut ögonen och skalpera en tioåring som var otroligt svår att oskadliggöra. Medans du kokat ihop något taget ur luften, något jag aldrig påstått. Tvärtom har jag sagt att man skulle göra det som krävs, så det där med att jag skulle kasta mitt barn finns bara i din fantasi... Och så har du fortsatt med endast fantasier och lögner och påhitt istället för att stå för det du faktiskt sagt.
Det är alltså du som fastnat i någon psykos när du ljuger och hittar på, medans jag mest vill veta hur fan du tänkte... Men jag gissar att du varken vill eller kan argumentera för din sak så vi lämnar denna mardröm bakom oss tycker jag!

P.s. jag har slutat knarka, gör det du med!
D.s.Men du tycks ju inte förstå att själva skalperingen och ögonkarveriet var en överdrift för visad poäng.
Så att köra fast vid det trots att jag redan poängterat det tyder ju endast på bristande intelligens.
Men vem fan är du att döma och debattera om vad jag hade gjort i en sådan situation och kalla det påhitt och lögn? Att jag hade gjort något vidrigt och med övervåld är ett faktum, såpass bra självkännedom har jag och det kan ju för i helvete inte du komma och säga någonting om med den enkla anledningen att du inte har den blekaste aning om vem jag är utanför FB.
Är ingen actionhjälte, ingen narcissistisk psykopat, viss våldsromantik har jag absolut men inte mycket ovanligare än andra.
Jag säger, och jag står för att det inte spelar någon roll vem personen med kniven är utan min reaktion hade blivit densamma, sen vad resultatet av situationen blir beror såklart på vad för motstånd personen har att ge.
Har aldrig knarkat, aldrig missbrukat alkohol men väljer att inte bruka det heller. Så jag är i mina sinnesfulla bruk, vilket nog är försent för dig dock.