Citat:
Ursprungligen postat av
Haschpundaren
Haha nja, de flesta vuxna kan nog klara av att försvara sitt barn från ett gäng tioåringar, helt utan att karva ut ögonen på dom...
Du sitter ju mest och rabblar upp massa saker för att du ska låta cool, "skalpera dom" t.ex, så jävla löjligt... De är tio år din jävla tönt!

Okej, har lite svårt att ta kritik i ämnet av en kille med alias "Hashpundaren"... nog om det!
Bara för att du uppenbarligen har noll värdighet och integritet och hade antagligen kastat ditt barn i deras armar och sprungit för att rädda dig själv så betyder det inte att alla har din unika neurologiska skada.
Att dom är 10år är väl skitsamma?
Som sagt dessa grabbars framtid är att bli ett gäng riktiga as pga deras sjukt värdelösa föräldrar och omgivning. Kommer garanterat dyka upp i fler trådar här på FB inom de närmaste 5-6åren.
En kniv är ett dödligt vapen i allas händer och otroligt svårt att försvara sig mot.
Bär man kniv eller vapen och drar den i en konflikt så får man vara beredd på att få samma våld tillbaks.
Hur som helst så nej, jag hade förmodligen inte haft tid att skalpa dom och gröta ur ögonhålorna på dom. MEN jag hade satsat fullt ut på enkelbiljett till bårhus alt intensivavdelning.
Jag hade inte gjort som dig och Beta-boypappan iallafall...