Citat:
Ursprungligen postat av
Bambambi
Hur skulle du kunna hitta rätt uppgifter om vilka bevis som finns??
Inbrott i systemet hos polisen??
Jag behöver inte förklara mig för dig om vad jag tror..myndigheter kan anmälas av privatpersoner ja men jag kan inte själv gå till polisen och göra granskningen
Nä, just därför är det suspekt, sambon kan ha övertaget namn och personnummer..men det är ett helt annat ämne.
Ett tips, titta på efterlyst ikväll så kanske du lär dig
Jag frågade dig vad du tror att polisen har för bevis, du svarade då att du redan har sagt det. Och om jag då söker i tråden efter vad du har skrivit om vad du tror om bevisen, då behöver jag få det bekräftat från dig att jag har hittat rätt. Jag menade alltså inget om polisens system, och du väljer själv om du vill svara.
Men det är svårt att förstå din och andras "övertygelse" om Tishkos skuld, om ni inte berättar vad ni tror att de kan ha för bevis mot honom. För det verkar då som att ni inte alls har tänkt själva, utan bara litar blint på polisen och åklagaren.
Det finns många sätt att granska polisens, åklagarens, försvarsadvokatens, domstolens och alla andra svenska myndigheters och tjänstemäns arbete.
Om sambon, alltså MGM3, skulle ha varit Tishkos biologiska mamma och sen övertagit någon annans namn och personnummer, då hade hon ju fått samma datum för asylansökan och medborgarskap som den personen. Så det förklarar väl inget?