2020-02-27, 17:06
Medlem
hulkenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiebubblan
Det kommer nog i din kära massmedia väldigt snart.

Borde ha dykt upp redan, varför kan du inte lämna källa för ditt påstående ?
Citera
Medlem
Citat:
Don't get you hopes up bro.
Detta är planerat sedan länge.. Se bara på hur Ryssland och Israel har reagerat, de har stängt sina gränser och testar alla som anländer. Vad gör vi och våra politiker? INGET! EUs hälsoministrar valde att hålla gränserna på vid gavel, och noll framförhållning.
Nu skriver jag på min egna död om detta är sant, Kolla inte på länken om ni inte vill bli flaggade om det är sant.

http://boards.4chan.org/pol/thread/245437830/project-zyphyr-is-real

https://www.bitchute.com/video/Ue8XfUyHq4aE/
Citera
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omtanke
Ja absolut, sedan används ju begreppet luftburet också när det gäller aerosoler och det skapar ju ytterligare förvirring. Luftburet ja, men med mycket lägre förmåga till långväga spridning. Det är grader i helvetet egentligen.

I information till sjukvårdspersonal så gäller det minst 2m säkerhetsavstånd till en smittad om man inte har andningsskydd.

Kollektivtrafiken måste helt enkelt stängas ner. Politiker vill vi ska leva inett samhälle som aldrig får problem.
Citera
2020-02-27, 17:07
Medlem
Ursäkta min krasshet, men varför tar vi in så mycket iranska läkare i Sverige när folk dör som flugor i Iran? Tyder det på någon högre utbildningsnivå?
Citera
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Aftonbladet rapporterar:

Påve Franciskus har blivit sjuk och ställde därför in ett planerat möte under torsdagen, enligt AP. Det är oklart vilken sjukdom den 83-årige påven drabbats av, men under en mässa på onsdagen sågs han hosta och snyta sig.

Vi vet ju också att Irans ambassadör till Vatikanen är smittad. Om Påven har smittats i Corona så känns det som att apokalypsen är här. Som i en dålig Hollywood-rulle. Slutet är här, gott folk.

osäker på detta och lyckades inte snabbgoogla men som jag förstod det så var Iranien någon som varit ambassadör till Vatikanen. D.v.s för länge sedan, så det ska isåf inte kopplas samman.
Citera
Medlem
Citat:
Breaking news!
Iran's hälsominister har nu avlidit av Corona-viruset.

Smittad ja. Ytterligare en minister smittad. Men källa på att hälsoministern skulle vara död?
Citera
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Folk som påstår att viruset är luftburet... Herregud. Det är droppsmitta och kontaktsmitta. Inte luftburet. Hade viruset varit luftburet så hade betydligt fler på Diamond Princess blivit smittade. Men fortsätt sprid desinformation. Muppar.

Om landet Honk kong går ut med att det är luftburet..... De kan visst vara muppar som
du säger.... Men du får ange någon annan än Tegnell som källa för att så ej är fallet
om jag ej skall välja att ta det i beaktande....
Citera
Medlem
hulkenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Får i princip alla hosta?

Som jag förstår det så ja, särskilt inledningsvis
Citera
2020-02-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenberg
Som jag förstår det så ja, särskilt inledningsvis

Ok, bra att veta...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Registrerad.Medlem
Här har vi en smart man som ska på skidsemester till Norra Italien.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/han-aker-till-italien-trots-virushysteri
Han följer ju bara FHM rekommendationer, ser inget fel i det, FHM får ta det på sitt samvete!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Splintergraft
Bra fråga, känns märkligt

För att hon inte hade symptom. Varflör är det märkligt?
Citera
Medlem
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/5e57d7de4339d80011aed959

vägrade åka till misstänkt coronafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in