2020-02-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Vilka siffror visar att Sanders tappat?

https://thehill.com/homenews/campaig...ead-in-florida

https://thehill.com/homenews/campaig...-carolina-poll
2020-02-27, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
https://thehill.com/homenews/campaig...ead-in-florida

https://thehill.com/homenews/campaig...-carolina-poll
Ser inte att ngon av lnkarna visar att Sanders ens tappat i de delstaterna jmfrt med underskningar tidigare gjorda av samma institut.
Den ena visar att Biden tertagit ledningen frn Bloomberg i Florida och den andra hur det str till i SC, men ser inget om att Sanders ska ha tappat. Den dr underskningen sticker ut vldigt mycket resultatmssigt frn vriga och vi behver nog se ngra fler frn vriga innan det lggs s mycket vikt vid den dr.
2020-02-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ser inte att ngon av lnkarna visar att Sanders ens tappat i de delstaterna jmfrt med underskningar tidigare gjorda av samma institut.
Den ena visar att Biden tertagit ledningen frn Bloomberg i Florida och den andra hur det str till i SC, men ser inget om att Sanders ska ha tappat. Den dr underskningen sticker ut vldigt mycket resultatmssigt frn vriga och vi behver nog se ngra fler frn vriga innan det lggs s mycket vikt vid den dr.

Bidens ledning i SC var mellan 2-5 pong efter New Hampshire valet nu ligger han p 10-18 pong.

https://www.realclearpolitics.com/ep...824.html#polls

Sanders gick lite fr lngt med Castro helt enkelt.
2020-02-27, 15:03
Medlem
Citat:
Bidens ledning i SC var mellan 2-5 pong efter New Hampshire valet nu ligger han p 10-18 pong.

https://www.realclearpolitics.com/ep...824.html#polls

Sanders gick lite fr lngt med Castro helt enkelt.
Om du kollar de institut som haft underskning senaste veckan ser du att:
East Carolina. U har Biden upp med 8, vilket r exakt samma som de hade tv veckor tidigare.
CBS har ingen sen november (dr Biden var upp 28 och nu 5). vriga tre (PPP, Clemson och NBC) har inga alls tidigare i den statistiken du lnkade till.
S om du jmfr med tidigare r det bttre om du jmfr med samma institut istllet fr ett som har Biden hgt jmfrt med ett som har honom lgt.
2020-02-27, 15:07
Medlem
Citat:
Om du kollar de institut som haft underskning senaste veckan ser du att:
East Carolina. U har Biden upp med 8, vilket r exakt samma som de hade tv veckor tidigare.
CBS har ingen sen november (dr Biden var upp 28 och nu 5). vriga tre (PPP, Clemson och NBC) har inga alls tidigare i den statistiken du lnkade till.
S om du jmfr med tidigare r det bttre om du jmfr med samma institut istllet fr ett som har Biden hgt jmfrt med ett som har honom lgt.

Hller mig till Clemson och East Carolina som r frn SC.

Jag Tror att Steyer kommer lida av samma sak som i Nevada. Ligger hgt i underskningarna p grund av reklamen men ingen orkar sig ut fr att rsta p honom.

Tror nog 50% av Steyers rster gr till Biden.
2020-02-27, 15:14
Medlem
Citat:
Hller mig till Clemson och East Carolina som r frn SC.

Jag Tror att Steyer kommer lida av samma sak som i Nevada. Ligger hgt i underskningarna p grund av reklamen men ingen orkar sig ut fr att rsta p honom.

Tror nog 50% av Steyers rster gr till Biden.
Ok.
Clemson har ingen tidigare underskning, s inget att jmfra med.
East Carolina har exakt samma resultat nu som i frra underskningen. Dremot har Bidens ledning minskat sedan den frrfrra.
S din analys om att Sanders tappat stmmer inte.
2020-02-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ok.
Clemson har ingen tidigare underskning, s inget att jmfra med.
East Carolina har exakt samma resultat nu som i frra underskningen. Dremot har Bidens ledning minskat sedan den frrfrra.
S din analys om att Sanders tappat stmmer inte.

Men fr helvete vad trg du r

Sanders har tappat d han var favorit till att vinna SC med 1.60 efter New Hampshire
enligt betting bolagen men nu r biden favorit igen 1.20.
2020-02-27, 15:26
Medlem
Citat:
Men fr helvete vad trg du r

Sanders har tappat d han var favorit till att vinna SC med 1.60 efter New Hampshire
enligt betting bolagen men nu r biden favorit igen 1.20.
Du sger att Sanders tappat och lnkar till opinionsunderskningar som klla. Denna klla visar motsatsen. Helt ok att bara erknna att man hade fel utan att brja kalla folk saker.
Men du verkar inte vilja gra det, s jag slpper detta nu.
2020-02-27, 15:30
Medlem
Citat:
Du sger att Sanders tappat och lnkar till opinionsunderskningar som klla. Denna klla visar motsatsen. Helt ok att bara erknna att man hade fel utan att brja kalla folk saker.
Men du verkar inte vilja gra det, s jag slpper detta nu.

Men fan vad trg du r

De senaste visar 8-15-18 nr han innan var mellan 2-5

Oddsen har skiftat ocks frn Sanders till Biden senaste dagarna.

Helvete vad ni Sanders supportrar r envisa och trga.
2020-02-27, 15:52
Medlem
Citat:
Men fan vad trg du r

De senaste visar 8-15-18 nr han innan var mellan 2-5

Oddsen har skiftat ocks frn Sanders till Biden senaste dagarna.

Helvete vad ni Sanders supportrar r envisa och trga.
Ok, eftersom du envisas kan jag inte slppa. Du jmfr underskningar frn olika institut, det r det du inte frstr. Ja, jag r envis nr det kommer till fakta.
Och du r sjukt envis trots att du har dlig koll. Sger dock inte att det gller alla Trumps fanboys fr till skillnad frn dig kan jag skilja p saker. S, det var mitt sista om detta.
2020-02-27, 16:38
Medlem
Vad kbblar ni om egentligen? Stdet fr Biden har uppenbarligen kat i SC eftersom samtliga motkandidater har minskat(frutom den irrelevanta Gabbard). Svrigheter att lsa av en graf?
Snittet fr Biden har inte varit bttre sedan den 8:e januari. RCP mter bara de senaste mtningarna (dvs de ger bara data fr specifika tidspunkter baserade p mtningar inom ett relevant tidsintervall) och dr har Biden en mycket stor ledning p ca 14% och Sanders minskar om n bara med ett par procentenheter.

Senast redigerad av LetsFvck 2020-02-27 kl. 16:41.
2020-02-27, 17:03
Medlem
#New South Carolina
@MonmouthPoll
:
Biden 36%
Sanders 16%
Steyer 15%

Sjukt bra siffra fr Biden 20+ och skulle ltt ses som en comeback.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in