2020-02-27, 16:08
Avslutad
ANTy ska ut
Medlem
Hur ser statusen ut, har dom berättat vem som vann tävlingen? Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att Amolia inte vann.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Du som snackar skit. Sluta ljug hela tiden mannen, dom sitter och planerar hur dom ska rädda varandra. Med all rätt.
hahaha
2020-02-27, 16:09
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
INSET ---> Tycker du. Många tycker också tvärt om.
Ja min smak är ju inte allsmäktig. Andra får tycka hur de vill.
2020-02-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Stewart
Det kommer hon inte våga göra
Jo, det tror jag faktiskt. Hon har kommit närmast Lisa av alla, och är det någon som skulle våga rädda Lisa så är det hon (med argument att hon kommit närmast henne). Lennie, Amilia, Mergim och Alex väljer till 100% Antonia före.

Eventuellt att Glasman, Jasmine, Julia och Sami skulle rädda Lisa också. Så någon av dem skulle ju kunna få makten också.
2020-02-27, 16:11
Medlem
kermiths avatar
Lennie är utskickad till soffan för att ha pejl på läget vad som sägs mellan bögen och lebban, för att sedan återberätta om någon intressant har sagts.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Vad tror vi, har produktionen några ess i rockärmen här?

När Sami vann vasaloppet kallade dem hans immunitet för det "Gyllene liftkortet". Kan det kanske betyda att Sami sitter på någon hemlig makt?
Med tanke på den tävlingens kaliber så känns det inte helt omöjligt.

Jullan blev besprutad av den inte så omtalade Bacillen som har varit inne i huset en gång. Hon har inte fått tävla, men ändå lyckats bli immun då hennes lag inte förlorade tävlingen igår. Vad kommer sjukdomen att göra med Jullan?
Kommer hon kanske få smitta någon, som inte heller får delta i morgondagens tävling - där vinnaren får rädda en utav Patzy, Lisa och Anty.
Enligt brevet som kom in när hon blev smittad så stod det att Bacillen kommer komma tillbaka.
är du trögfattad eller, julia får inte tävla förens tills nästa vecka.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lennie är utskickad till soffan för att ha pejl på läget vad som sägs mellan bögen och lebban, för att sedan återberätta om någon intressant har sagts.

Det tror jag inte, han är inte skvallrig av sig. T.o.m sagt emot Mergim idag.
2020-02-27, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

glempa golbög nu då
2020-02-27, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Hur ser statusen ut, har dom berättat vem som vann tävlingen? Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att Amolia inte vann.
Amilia vann 2sek före Lisa, som började gråta då "gänget" var jätteglada för Amilias skull och knappt brydde sig om Lisa.
2020-02-27, 16:13
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
är du trögfattad eller, julia får inte tävla förens tills nästa vecka.

Är du helt efterbliven? Läs vad jag skriver.
2020-02-27, 16:13
Medlem
Mikeyjamess avatar
Missat halva dagen men hört att Julia och Mergim hade ett snack. Var det bra eller kunde de inte komma överens?

Hörde även via BBK att Jasse varit irriterad på hela Rainbow men mest Julia som det blev bråk om sängplatser med. Vad exakt bråkade de om och var de arga eller bara irriterade på varann?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in