2020-02-27, 15:56
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Om det inte är en till tävling innan måndag så är det alltså Patzy eller Lisa som ryker. Då lastar man röster på Lisa, va? Patzy kommer ju tagga självmant snart ändå och Lisa verkar ha fattat galoppen att hon ska röra sig mot andra sidan.
De bör bli en tävling till så att två sitter löst.
Då röstar vi kvar den som sitter mot Antonia.
2020-02-27, 15:57
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om det står mellan Lisa och Patzy vill jag inte ens rösta. Fan vad värdelöst.
Du kan väl åtminstone rösta som en motvikt till Anty.
2020-02-27, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Skillnaden är att Amilia har sån sjuk vidrig dubbelmoral och hennes osäkerhet lyser igenom, som när hon tex skulle prata ner Julias kropp...

Hennes självbild är också helt skev
Vad sa hon om Julias kropp?
2020-02-27, 15:58
Medlem
avixs avatar
Eller så får sjuklingen dela ut en immunitet...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Neeeeej orkar inte höra Amilia om hur duktig hon var. Aah. Får panik.
Noll respekt för Lisa och Patzy som man redan vet kommer ryka för att 1) om tittarna röstar så är Anty säker tack vare alla influencer vänner som kommer be folk rösta på henne, även folk som inte ens ser på BB eller 2) Amilia får rädda någon eller Mergim vinna ännu en makt-tävling så räddar de Anty. Därför Anty är så lugn. Bästa hade varit om typ Victoria vinner och väljer rädda Lisa.

Iallafall jättefult av Amilia. Skryter som fan och ska poängtera flera gånger hur hon var svag i de musklerna så hon fick ju jobba extra mycket, woow så duktig! Önskade jag varit i huset hade köttat och klarat det så snabbt. Fan att det var just det gänget som fick köra denna tävling, ingen har ju ett uns kondition, klart Amilia vinner då. Bajs.
Medlem
foxieroxies avatar
Jag fattar inte hur det här med vem som sitter löst fungerar. De nominerar ju inte detta året. Är det bara tävlingarna som avgör? Jag gillade nomineringar bättre.
2020-02-27, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Men jag ber dig Mergrin åååååååhh hur många gånger ska han påpeka till Julia att han sa att Glasman att hålla käften och gå iväg som att han vill skryta om att han hade rätt där och att Glasman gick iväg bekräftade att bögrim hade rätt herregud. Glasman var den mognare av Er två jävla kukgrim därför gick han iväg din trångsynta jävel.
Yes, Glasman tjänade på det där.
2020-02-27, 15:59
Medlem
xrlpyts avatar
Amilia säger att hon inte tycker att hon tog ut sig lika mycket som Lisa, hon var inte alls lika andfådd säger hon stolt. Ja, men så har du inte astma heller..
2020-02-27, 16:00
Medlem
aina08s avatar
En tanke. Julia bör ju få göra nåt då hon varit "sjuk"... eller?
Medlem
kermiths avatar
Undrar om Lisa har tillräckligt mycket hjärna att inse hur "mycket" de bryr sig om henne. Tyvärr tror jag att varken gorillan, bögen och lebban inte fattar att de är bara nya followers av Spacklet som kollar sin Swish med jämna mellanrum.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas fan att Victoria vinner någon slags makt och får rädda Lisa.

Det kommer hon inte våga göra
2020-02-27, 16:01
Medlem
__Alez__s avatar
Man märker på Anty att hon spelar arg/besviken. Hon är så säker på att stanna kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in