2020-02-27, 10:38
Medlem
du behöver inte vara orolig för att det är allvar nu patzy vi har din rygg ...

DENNA VECKA
2020-02-27, 10:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Amilia inbillar sig säkert att hon är aspoppis utanför huset. Det ska bli kul att se när dom redovisar hennes röster när hon åker, typ 8 %. Ska printscreena hennes ansiktsuttryck då, göra tavla om och hänga upp i sovrummet.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Mergim tröstar Patzy genom att påstå att han haft lika ont i magen, vilket så klart är lögn. När Mergim har hon så grinar han.

Det är klart. När en människa ska låtsas vara empatisk så refererar den omedvetet till sig själv.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Amilia inbillar sig säkert att hon är aspoppis utanför huset. Det ska bli kul att se när dom redovisar hennes röster när hon åker, typ 8 %. Ska printscreena hennes ansiktsuttryck då, göra tavla om och hänga upp i sovrummet.
Kanske inte sovrummet i och för sig. Då är mitt och sambons sexliv slut.
Avslutad
Nu står det 32% Anty > 30% Patzy > 25% Lisa > 13% Amilia. Röstade själv Lisa för att säkra avståndet till Amilia. Lisa är en svag deltagare hursom, hon kommer nog åka relativt snart.
2020-02-27, 10:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kommer rösta på Patsy
Jag med!
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Fasen oxå att Anty är populär där. Kan vi få ut hon? (forutsatt hon inte vinner tävlingen )
Jag vet, helt sjukt men inte förvånad. Igen, riktigt orättvist av BB att ens ta med någon som hon.

Lämnar han inte frivilligt innan dess så tror jag att det enda sättet att få ut henne vid något tillfälle är mot Sami. Han är överlägset populärast på de flesta plattformar. (Utom inne på PHspoilers instakonto men föga förvånande.)

Men tvivlar på att vi ens får en chans att rösta på A&A på måndag. Känns inte som varken Patten som är sjuk eller Lisa som är förståndsutmanad har en chans i denna tävlingen, men fan vad kul det hade varit med en skräll!
2020-02-27, 10:40
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty ligger ganska lika med dom övriga.
ganska jämnt. kanske ett bevis på att Anty inte är så överlägsen i röstningar.
Röstade på Patsy.
Hennes följare kanske är i skolan och inte kan rösta just nu
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Spot on.

Mergim är main target, finns ingen pajas som har mer hybris och tror vi tittare älskar han bara för han genom flyt kommit igenom varje vecka med immunitet.

Amilia direkt, Mergim direkt efter. Jag lovar och svär att en helt annan Anty kommer fram.
Sen är ju frågan om vi vill se en annan Antonia. Blir hon en bättre person kanske färre stör sig på henne och då blir hon ännu svårare att få ut... allt går att vända på flera gånger.
Men man får utgå ifrån att hon har många följare nu och blir enklare att få ut senare mot en annan stark deltagare. Hon får inte gå till final!
1. Mergim
2. Amilia
3. Antonia
Sen är det dags att börja få ut de som bara är tråkiga.
4. Lisa
5. Lenny
2020-02-27, 10:41
Medlem
Lillamig72s avatar
Nu när det är tävling hoppar Patzy upp från soffan. 😎
2020-02-27, 10:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Här på Flashback har Anty ej stort stöd men vet ni hur det är på andra forum där det talas skrivs om BB.För då vet vi på ungefär hur hon ligger till
Några stycken lyfter Anty till skyarna.
Hon är inte så svår att få ut.
Kommer göra allt för att hon ska ut först. Hon tillför inte mycket i BB.
Kommer ta varje tillfälle att rösta på att Anty ska lämna.
Kanske 100st är Trogna följare av Anty och följer henne slaviskt. och det är säkert Tjejer mellan 10-14år
2020-02-27, 10:42
Medlem
Lord2Moynes avatar
Amilia antyder att Patzy fejkar. Jävla Krösa-Maja.
2020-02-27, 10:43
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag med!
Jag vet, helt sjukt men inte förvånad. Igen, riktigt orättvist av BB att ens ta med någon som hon.

Lämnar han inte frivilligt innan dess så tror jag att det enda sättet att få ut henne vid något tillfälle är mot Sami. Han är överlägset populärast på de flesta plattformar. (Utom inne på PHspoilers instakonto men föga förvånande.)

Men tvivlar på att vi ens får en chans att rösta på A&A på måndag. Känns inte som varken Patten som är sjuk eller Lisa som är förståndsutmanad har en chans i denna tävlingen, men fan vad kul det hade varit med en skräll!

Ja,faaaan oxå. Men ska "vi" köra Amilia då ? Fast det beror ju på hur tävlingen går iofs.

Fast det hade ju varit roligt att plåga hon i tävlingar men vill ta bort ledar typer i sovrum 2.
2020-02-27, 10:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ingen makttävling denna vecka istället immunitetstävling för dem som hänger löst

en deltagare kommer bli UTRÖSTAD i veckofinalen på måndag

hejdå amilia stapenfeldt
Åh, tänk om hon förlorar en tävling till ahahahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in