2020-02-27, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jag röstade på Patzy.
Han är den av de 4 som bör få vara kvar.
Antonia leder väntat omröstningen. Hon blir svår att få ut så här tidigt i tävlingen så ut med Amilia den här veckan.

Sagt det hela tiden.

När man har drömläget att ta ut Mergim 2.0 dvs tjejen som tror hon är älskad av hela Sverige, så ska man fan uttnyttja den chansen och inte riskera. Då pratar jag alltså om AMILIA.

Enda sättet att få ut Anty är mot Sami. Den som säger annat lever i förnekelse. Change my mind.
2020-02-27, 10:29
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Å herre min gud. Jag råka rösta på Amilia och det spelar fan ingen roll om den inte har någon påverkan
Är du galen!?

Nej självklart kvittar det, men det är en fingervisning om deras populäritet såklart.
Av Antys 30% gissar jag på att 21 är hennes egna superfans.
2020-02-27, 10:31
Medlem
nya radarparet badar
2020-02-27, 10:31
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Sagt det hela tiden.

När man har drömläget att ta ut Mergim 2.0 dvs tjejen som tror hon är älskad av hela Sverige, så ska man fan uttnyttja den chansen och inte riskera.

Enda sättet att få ut Anty är mot Sami. Den som säger annat lever i förnekelse. Change my mind.
Håller med!
Antonia går nog inte att rösta ut om hon inte sitter mot en riktigt stark deltagare, typ Sami.
Dumt att bränna röster på henne nu.
Amilia nu, Mergim nästa vecka.
Patzy är den av veckans 4 som man helst vill ha kvar. Tyvärr kanske han får lämna om han är sjuk, och då klara sig säkert Amilia den här veckan.
2020-02-27, 10:32
Avstängd
är lisa dum i huvudet, varför nämner hon namn xD
Medlem
Lord2Moynes avatar
Jag röstade på Lisa, Patzy kommer vi rösta kvar ändå. Amilia hade 13 % och låg mil ifrån alla de andra. Sjukt dock att elaka-anty leder men det är väl hennes fjortisföljare som varit inne och knappat.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Å herre min gud. Jag råka rösta på Amilia och det spelar fan ingen roll om den inte har någon påverkan
Det gör inget, har man tummen mitt i handen så har man, ingett du kan göra någonting åt
2020-02-27, 10:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Jag röstade på Patzy.
Han är den av de 4 som bör få vara kvar.
Antonia leder väntat omröstningen. Hon blir svår att få ut så här tidigt i tävlingen så ut med Amilia den här veckan.
Anty ligger ganska lika med dom övriga.
ganska jämnt. kanske ett bevis på att Anty inte är så överlägsen i röstningar.
Röstade på Patsy.
2020-02-27, 10:34
Avslutad
Citat:
Håller med!
Antonia går nog inte att rösta ut om hon inte sitter mot en riktigt stark deltagare, typ Sami.
Dumt att bränna röster på henne nu.
Amilia nu, Mergim nästa vecka.
Patzy är den av veckans 4 som man helst vill ha kvar. Tyvärr kanske han får lämna om han är sjuk, och då klara sig säkert Amilia den här veckan.

Spot on.

Mergim är main target, finns ingen pajas som har mer hybris och tror vi tittare älskar han bara för han genom flyt kommit igenom varje vecka med immunitet.

Amilia direkt, Mergim direkt efter. Jag lovar och svär att en helt annan Anty kommer fram.
2020-02-27, 10:35
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Är du galen!?

Nej självklart kvittar det, men det är en fingervisning om deras populäritet såklart.
Av Antys 30% gissar jag på att 21 är hennes egna superfans.

Tänk om samma omröstning skett för 2 veckor sedan, då snackar vi 90% på Antonia. Det går åt rätt håll
2020-02-27, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty ligger ganska lika med dom övriga.
ganska jämnt. kanske ett bevis på att Anty inte är så överlägsen i röstningar.

Klockan är 10.34 och inte en enda har promotat att det är en omröstning på appen. Det säger alltså att det är främst BB tittare som röstar på henne.

Hade Jakob delat på hennes insta, och utöver det, alla hennes vänner med större namn, då kan jag lova dig att du hade fått se överlägsen
2020-02-27, 10:36
Medlem
aina08s avatar
Mergim tröstar Patzy genom att påstå att han haft lika ont i magen, vilket så klart är lögn. När Mergim har hon så grinar han.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in