Citat:
Nej du, du kan inte jämföra det här med Tova och andra oskyldiga kvinnor som blivit mördade. De har inte hotat, stalkat, kontrollerat och sårat mördarens familj p g a hämnd.
Att du ens jämför Lena med dessa andra oskyldiga kvinnor är en förolämpning mot dem. De har inte gjort något i närheten av vad Lena har gjort mot SD och HD. Är du inte klok?!
Att du ens jämför Lena med dessa andra oskyldiga kvinnor är en förolämpning mot dem. De har inte gjort något i närheten av vad Lena har gjort mot SD och HD. Är du inte klok?!
Vad är det jag läser? Jag tror knappt mina ögon!
Vilket rått och öppet hat som plötsligt vällde ur din penna.
Du har verkligen visat dina riktiga färger de senaste dagarna.
Är dessa ord verkligen uttalade av en högutbildad psykolog och forskare⁉️
Jag tycker att det isåfall är en ren skandal att du får praktisera inom yrket.
Med en sådan inställning till brottsoffer så borde HSAN omedelbart pröva rätten till legitimation och återkalla den. Vet f.ö ledningen vid Örebro Universitetet, där du själv säger dig forska, om att du sitter här dagarna i ända sedan snart 2 år och kränker ett brottsoffer?
Både HD och LW är offer för såväl SD som det toxiska triangeldrama de befunnit sig i.
Att HD sedan fortsatt att utföra SDs sysslor har nu försatt henne själv i en situation där hon trots att hon officiellt är friskriven troligen ändå är fortsatt misstänkt av åklagaren. Detta pga det som framkommit i förundersökningen och det vi nu kan läsa i förhören med henne.
Tråden handlar om MORDET på Lena Wesström. Vem vet du kanske en dag förekommer som målsägare eller vittne i en FUP och då likt JG och JD avslöjas alla dina hemligheter, även din aktivitet på forumet.