2020-02-27, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Mergims utbrott igår var inte alls så allvarligt som folk vill göra gällande. Lite tjafs dör ingen av, och dessutom var Julia en riktig surfitta och provocerade fram situationen. Bra TV är vad jag vill ha och Mergim är en av dem som bidrar till det ..

Med tanke på vad du upprepade för fråga flera ggr igår så har du nog annan syn än bra tv
2020-02-27, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Okej, men vem är tråkigast då? Lennie (som alla glömmer bort), Kråk-Lisa och Patzy? Victoria får visa något fantastiskt brilljant snart, för annars hör även hon dit. Jag vill fortfarande tro att hon bara råkade hamna i fel rum, men ja...

Jag funderar på om Martin kan vara en ful fisk med en genomtänkt plan
2020-02-27, 08:57
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Håller med dej.
Dom flesta verkar både vilja se på "bolibompa" & samtidigt ha värsta fyllefesten.
Men så fort det är en deltagare dom ogillar som gör utspel, då jäääävlar ska det gnällas.
Sjukt beteende från vissa här inne.. :P

Jag tänker mer så här, en person skall vinna en miljon kronor.
Inte f-n skall Mergim åka hem med en mille!
2020-02-27, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jag tänker mer så här, en person skall vinna en miljon kronor.
Inte f-n skall Mergim åka hem med en mille!

Jag tänker så här, om han är kvar till slutet, vinner tävlingar, skapar kaos.
Då är han minst lika värd som någon annan.
Vi har ingen aning vad någon av dom där inne tänker, speciellt eftersom vi får se så lite från bikten.
Vem vet, kanske det finns en biktinspelning där han förklarar att allt var hans sätt att skapa lite drama, för att det är SÅ JÄVLA tråkigt där inne. Who knows?
2020-02-27, 09:07
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Håller med dej.
Dom flesta verkar både vilja se på "bolibompa" & samtidigt ha värsta fyllefesten.
Men så fort det är en deltagare dom ogillar som gör utspel, då jäääävlar ska det gnällas.
Sjukt beteende från vissa här inne.. :P
Inte då! Ett onormalt normalt beteende.
Grejen är ju att det som sker i huset vill man se och reagera på, på ett eller annat sätt.
När du tittar på en film tex då reagerar du med avsky eller kärlek till huvudrollers skådespelare och pratar sedan om det/ dem men du gillade filmen och kan tänka dig att se om filmen.
Jag tex har sett gladiator tre gånger och avskyr fortfarande den som dödade Russel Crowe men han som dödade honom måste vara med annars blir filmen inte bra.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-27 kl. 09:14.
2020-02-27, 09:09
Medlem
Har jag halkat efter? Men har Martin slutat sova med Amilia?
2020-02-27, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är ingen idé att dra igång en diskussion om det här, det triggar bara de som använder n-ordet och dylikt ännu mer för att provocera. Det är bara att andas i en fyrkant, scrolla förbi och tänka att det faktiskt finns vettiga människor i den här världen.

Bara så tröttsamt, så många som borde kravla ut från hemmet i morsans källare och andas lite frisk luft...
2020-02-27, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Med tanke på vad du upprepade för fråga flera ggr igår så har du nog annan syn än bra tv
Va? Jag vill inte se folk som rullar tummar! Jag vill se intriger, tjafs och framförallt ordentligt med alkohol. Patzy är den enda av samtliga som trampat över gränsen enligt mitt tyckte, men långt från tillräckligt för att lämna huset. Vilken syn du har på vad bra TV är får stå för dig.
Senast redigerad av gs-v-se 2020-02-27 kl. 09:23.
2020-02-27, 09:20
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Bara så tröttsamt, så många som borde kravla ut från hemmet i morsans källare och andas lite frisk luft...
Är på väg till jobbet från min "källare" .Vilken källa sitter du och skriver i då. Ut med dig i friska luften nu. Jag ska ut om 20 minuter.
Du blir du piggare, det är tröttsamt att bli tröttsam.
Låt folk gnälla på deltagarna i BB huset.
Ut med dig i friska luften....
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-27 kl. 09:24.
2020-02-27, 09:40
Medlem
avixs avatar
Alltså jag gillar verkligen Sami, men jäklar vad störig han kan vara på morgonen.
Jag väntar bara på brevet så jag kan gå och göra nåt annat ett tag.
2020-02-27, 09:40
Medlem
(Från BB instagram)
10:00 - Brev
14:00 - Skidskytte tävling
16:00 - Korvgrillning
17:00 - Arkivskåpet
2020-02-27, 09:48
Medlem
Deus-Culpas avatar
En person åker på måndag! Tittarna lär få rösta mellan två personer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in