2020-02-27, 07:43
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeleporteraTaliban
Han bor hemma hos mamsen o pappsen den lille gooooooseeeen..
Stackars hans mamma. För jag antar att han kräver lika mkt av henne som han kräver av bb och deltagarna där. Hon kan inte vara stolt över hans agerande därinne. Fast och andra sidan så är han ju vuxen. Bara det att han själv inte förstått det än....
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-27 kl. 07:54.
2020-02-27, 07:47
Medlem
Vad snackade de om på livet igår verkade som de lekte 20 frågor på anty. Var nått om en käpp.
2020-02-27, 07:48
Medlem
När ska ni här förstår att allt är ett spel där inne?
Ta inte allt dom gör för 100%, herregud alltså.
Ni är minst lika tokiga som ni själva tror att dom är. Mirror mirror on the wall...
2020-02-27, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ingen bryr sig och BB ledningen verkar inte bry sig alls över hans välbefinnande, Tror att dem måste kalla på en läkare rätt snabbt skulle jag gissa!

Han har ju blivit kollas av läkare
2020-02-27, 07:55
Medlem
TeleporteraTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Vad snackade de om på livet igår verkade som de lekte 20 frågor på anty. Var nått om en käpp.

Det var en gåta.
2020-02-27, 08:00
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ingen koll på om Patsy blivit bättre, men jag tycker uppriktigt synd om honom. När Lisa åt lite mandel så agerade han direkt och krävde hjälp till henne (lite överdrivet men det var av omtanke). Han frågade också vid ett tillfälle igår hur Lisa mådde för att hon såg ledsen ut.
Hur agerar Lisa när det är Patsy som mår dåligt? Jo.. "Jag kastade en boll på honom och han vaknade inte ens!".....

Vad är det för människor där inne?
Edit: Ok jag vet vilken typ av människor det är Men någon typ av jäkla medmänsklighet kan man väl ändå vänta sig av dem?
Patzy är 51 år. Han ska vara vuxen.
Om han nu verkligen har så ont i magen får han åka hem. Nu är det inte bra tv. Något som han tjatar om hela tiden att han ska göra..
Han borde lägga sig i sovrummet och sova i alla fall. Istället för att ligga och tjyvlyssna i soffan.
2020-02-27, 08:17
Medlem
Icemanluigis avatar
Någon som kan skicka inbjudan till discord-gruppen?
2020-02-27, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessie1000
Hans fucking attityd mot VAR OCH VARANNAN I HUSET! !!man behöver inte säga så till NÅGON överhuvudtaget som han gör. Behöver inte ta en "försvarsmekanism" så fort någon ha en åsikt som inte Mergim håller med om eller gillar. Att be någon att hålla käften, SITT!! "VEM SKA VAKTA TUNGAN, JAG ELLER DU, MIN HUND! INGEN SA NÅGOT DUMT TILL HONOM FRÅN BÖRJAN. HAN BARA ANGREP I FÖRSVAR DIREKT. BAD ALLA ATT HÅLLA KÄFT NÄR HAN PRATAR, SÄGER ATT DOM SKA SITTA, KALLAR NÅN FÖR HUND. VAD ÄR DET??
HAN ÄR BB's NYA MOBBARE I BIG BROTHER 2020. PUNKT.......................
Ja men dom är ju för fan inlåsta där och då är det väl klart att man får spel ibland, du blir kränkt men jag tycker att det är underhållande att det åtminstone händer någonting.
2020-02-27, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Ja men dom är ju för fan inlåsta där och då är det väl klart att man får spel ibland, du blir kränkt men jag tycker att det är underhållande att det åtminstone händer någonting.

Håller med dej.
Dom flesta verkar både vilja se på "bolibompa" & samtidigt ha värsta fyllefesten.
Men så fort det är en deltagare dom ogillar som gör utspel, då jäääävlar ska det gnällas.
Sjukt beteende från vissa här inne.. :P
2020-02-27, 08:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Okej, men vem är tråkigast då? Lennie (som alla glömmer bort), Kråk-Lisa och Patzy? Victoria får visa något fantastiskt brilljant snart, för annars hör även hon dit. Jag vill fortfarande tro att hon bara råkade hamna i fel rum, men ja...
2020-02-27, 08:48
Medlem
Någon som ligger inne med fulstream?
2020-02-27, 08:53
Medlem
Mergims utbrott igår var inte alls så allvarligt som folk vill göra gällande. Lite tjafs dör ingen av, och dessutom var Julia en riktig surfitta och provocerade fram situationen. Bra TV är vad jag vill ha och Mergim är en av dem som bidrar till det ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in