2020-02-27, 01:55
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Många videor på runt 20.000 visningar.
många av dom visningarna är folk som halkat in på hennes sida oxå.
Skulle gissa färre än hälften är Följare. och 1/10del av dom kanske röstar.
så det blir inte jätte mycket röster.
2020-02-27, 01:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Många videor på runt 20.000 visningar.

Skämtar du med mig? Skall detta alltså vara "queen of YT" med oändliga massor av följare?
Det är ju ett skämt. Ut med henne för bövelen, det klarar vi lätt här bara på BB. Det skall dessutom finnas en ny FB med "antiAnty". De är på också. Ut med mobbaren och falskmyntaren direkt!

Bara vi får chansen dvs och att hon inte får immunitet. +
2020-02-27, 02:00
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Den har varken seglat i hamn eller sjunkit, så att säga. Varit rätt dött idag på den fronten, som jag uppfattat det.
Vafan vad har hänt? Hoppas den inte håller på kapseja.
2020-02-27, 02:01
Medlem
Har säkert redan nämnts men vilken patetisk fjolla mergim är. Tror han är kingen och kan säga vad han vill sen att folk ska komma till honom och be om ursäkt precis som att han är ett offer. Tycker det var klockrent när han och Julia tjafsade, och han först gick till sitt gäng och skulle berätta sin alltid lika icke sanna version, sen när han är klar passerar han det andra rummet där Julia redogör sin version för sitt gäng och mergim går in och säger hon snackar bakom hans rygg haha. Han skulle aldrig erkänna han har fel,
a l d r i g !
2020-02-27, 02:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Har säkert redan nämnts men vilken patetisk fjolla mergim är. Tror han är kingen och kan säga vad han vill sen att folk ska komma till honom och be om ursäkt precis som att han är ett offer. Tycker det var klockrent när han och Julia tjafsade, och han först gick till sitt gäng och skulle berätta sin alltid lika icke sanna version, sen när han är klar passerar han det andra rummet där Julia redogör sin version för sitt gäng och mergim går in och säger hon snackar bakom hans rygg haha. Han skulle aldrig erkänna han har fel,
a l d r i g !

+1
2020-02-27, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vafan vad har hänt? Hoppas den inte håller på kapseja.
Nejdå, det gör den nog inte. Den ligger och guppar så stilla på säkert vatten, men den tar sig varken framåt eller bakåt liksom. Den får säkert vind i seglen igen om det blir en riktig brakfest någon kväll (brakfest i BB-mått alltså).
2020-02-27, 02:04
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Skämtar du med mig? Skall detta alltså vara "queen of YT" med oändliga massor av följare?
Det är ju ett skämt. Ut med henne för bövelen, det klarar vi lätt här bara på BB. Det skall dessutom finnas en ny FB med "antiAnty". De är på också. Ut med mobbaren och falskmyntaren direkt!

Bara vi får chansen dvs och att hon inte får immunitet. +
Aa Anty ska ut. Deras lag kommer krackelera.
och BB kommer bli hur kul som helst dom närmsta veckorna att se.
jag kommer rösta dubbelt med 2 enheter, både Mobil och Surfplatta.
2020-02-27, 02:05
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kunde inte skrivit bättre själv på din översikt. Men tänk på att den våta drömmen faktiskt kan slå in. 300k är mer än det låter. Dessutom är det mesta riggat av dessa 300k. Det var ett tidigt inlägg som visade hennes så kallade följare. Små flickor i ålder 7 till 12. Där ligger hennes grund. De följer henne men de följer säkert tonvis med andra influensers. Det gör man i den åldern.

Om vi samlas här på att rösta ut henne ligger vi hästlängder före dessa småflickor. Vi är många fler.
Allt är möjligt i BB. Vem vet imorgon kanske de tom ändrar förutsättningarna helt.
Sant, vem vet. Vi får helt enkelt vänta och se vilka det står emellan på måndag. Jag har dock svårt att tro att Anty kommer hänga löst, hon kommer bli räddad till varje pris kommande dagarna. Antingen av Pinkroom eller BB själva.
2020-02-27, 02:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nejdå, det gör den nog inte. Den ligger och guppar så stilla på säkert vatten, men den tar sig varken framåt eller bakåt liksom. Den får säkert vind i seglen igen om det blir en riktig brakfest någon kväll (brakfest i BB-mått alltså).
"Vind i seglen" gav en mental bild
2020-02-27, 02:14
Medlem
kermiths avatar
En rolig detalj var också när det blåa laget förlorade (spacklet, sjökon och fakelebban) stort idag.
Anty kom bölande i blattealbanens armar och tyckte att allt var orättvist och riggat, varpå han svarar följande;
Du kan vara lugn jag har vunnit alla immunitetstävlingar och kommer att göra det den här gången också för de är alla töntar och de kan inte slå mig. Då ger jag dig immunitet och du kommer att sitta säkert. (Föreställ er detta sagda på förortsblattesvenskan, så får ni er ett gott skratt.

Hoppas att de nu har en immunitetstävling och denna gång inte en styrke eller uthållighet utan ty skickar in multiplikationstabellen. Killen kommer att svimma.
2020-02-27, 02:15
Medlem
Har inte hunnit se något på ett tag så jag har bara tv4-appen att lita på 😓

Ifall någon kan samanfatta lite vad som hänt i veckan så får ni en jättestor puss.
2020-02-27, 02:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Aa Anty ska ut. Deras lag kommer krackelera.
och BB kommer bli hur kul som helst dom närmsta veckorna att se.
jag kommer rösta dubbelt med 2 enheter, både Mobil och Surfplatta.

Jag har 5 enheter. Undrar om det går ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in