2020-02-27, 01:39
Medlem
Antifa måste splittras.

Det hade varit kul att se Anti agera utan stödhjul, men dessvärre kommer hon förmodligen kunna manipulera fram stöd hos de flesta även om både Enormilia och Spergim åker ut.

Jag gör bedömningen att dynamiken i huset med all sannolikhet skulle påverkas minst av att Enormilia åker ut, eftersom Spergim med sin korta stubin och inlärningssvårigheter åtminstone skapar lite intriger och Anti trots allt har fömåga att agera strategiskt vilket gör henne en av de mer spännande personligheterna i Antifa.

Det hade dock varit intressant att se spelet om ledarrollen i Antifa om Anti hade lämnat huset.
Medlem
herpesvårtas avatar
Hörni ni, nu rycker vi upp oss! Hur har det gått för vår loveboat Lengim idag? Legat som korv och bröd mellan tävlingarna?
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag har inte många favoriter, men den som är roten till allt ont i huset enligt mig är the ant queen, förgör man henne raseras hela myrstacken liksom majoriteten av deras attityder. Det är som hennes undersåtar livnär sig på hennes närvaro som i någon jävla Sci-Fi film. Helt bisarrt är det. Jag tror huset hade haft en helt annan stämning utan henne där.

Amilia vill jag strypa emellanåt och jag avskyr hur hon betedde sig under och efter tävlingen med Sami, men hon har fortfarande ett helt annat socialt beteende och kan ha kul med andra utanför sitt råttbo, till skillnad från stoneface Anty som endast kan släppa loss i sin egen säng med lillebror och hans pojkvän.

MEN jag fattar att det blir svårt att få ut Anty i det här läget. Tyvärr. Så vi som vill ha ut båda får försöka strida för det! Sämsta tänkbara scenario vore ju om valet stod mellan Patzy och Lisa.

Det ligger mycket i det du säger, även om jag har fått uppfattningen av att det är Amilia som styr pakten. Hon frågade dessutom Anty varför hon är så falsk natten till igår, varpå Anty svarade. Vadå Vadå, varför är jag falsk. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men Cred till Amilia
2020-02-27, 01:41
Medlem
Lunatics avatar
Låten som går på när Amilia åker.
https://youtu.be/ZX-e39HuTUw
2020-02-27, 01:42
Medlem
Citat:
Hörni ni, nu rycker vi upp oss! Hur har det gått för vår loveboat Lengim idag? Legat som korv och bröd mellan tävlingarna?
Den har varken seglat i hamn eller sjunkit, så att säga. Varit rätt dött idag på den fronten, som jag uppfattat det.
2020-02-27, 01:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag har inte många favoriter, men den som är roten till allt ont i huset enligt mig är the ant queen, förgör man henne raseras hela myrstacken liksom majoriteten av deras attityder. Det är som hennes undersåtar livnär sig på hennes närvaro som i någon jävla Sci-Fi film. Helt bisarrt är det. Jag tror huset hade haft en helt annan stämning utan henne där.

Amilia vill jag strypa emellanåt och jag avskyr hur hon betedde sig under och efter tävlingen med Sami, men hon har fortfarande ett helt annat socialt beteende och kan ha kul med andra utanför sitt råttbo, till skillnad från stoneface Anty som endast kan släppa loss i sin egen säng med lillebror och hans pojkvän.

MEN jag fattar att det blir svårt att få ut Anty i det här läget. Tyvärr. Så vi som vill ha ut båda får försöka strida för det! Sämsta tänkbara scenario vore ju om valet stod mellan Patzy och Lisa.

Kunde inte skrivit bättre själv på din översikt. Men tänk på att den våta drömmen faktiskt kan slå in. 300k är mer än det låter. Dessutom är det mesta riggat av dessa 300k. Det var ett tidigt inlägg som visade hennes så kallade följare. Små flickor i ålder 7 till 12. Där ligger hennes grund. De följer henne men de följer säkert tonvis med andra influensers. Det gör man i den åldern.

Om vi samlas här på att rösta ut henne ligger vi hästlängder före dessa småflickor. Vi är många fler.
Allt är möjligt i BB. Vem vet imorgon kanske de tom ändrar förutsättningarna helt.
2020-02-27, 01:48
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kunde inte skrivit bättre själv på din översikt. Men tänk på att den våta drömmen faktiskt kan slå in. 300k är mer än det låter. Dessutom är det mesta riggat av dessa 300k. Det var ett tidigt inlägg som visade hennes så kallade följare. Små flickor i ålder 7 till 12. Där ligger hennes grund. De följer henne men de följer säkert tonvis med andra influensers. Det gör man i den åldern.

Om vi samlas här på att rösta ut henne ligger vi hästlängder före dessa småflickor. Vi är många fler.
Allt är möjligt i BB. Vem vet imorgon kanske de tom ändrar förutsättningarna helt.
Hon har snitt på 40.000 tittare i hennes klipp. så några 300.000 följare lär inte rösta på henne.
2020-02-27, 01:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdE

Gud vad gullig du är. Tack! Jag gillar dig trots att du har blivit hjärntvättad av din YT vän Anty. Du var snabb där på tangentbordet till just att länka till YT så jag räknar med att du fusktittar på Anty lite grann under täcket så inte mamsen och papsen ser. Men du, jag lovar tio fingrar upp till Gud att inte skvallra. Okey. Tummis på det? Bara din och min hemlighet!
2020-02-27, 01:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hon har snitt på 40.000 tittare i hennes klipp. så några 300.000 följare lär inte rösta på henne.

Aha se där ännu en lögn avslöjad. Tack!
2020-02-27, 01:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Aha se där ännu en lögn avslöjad. Tack!
Många videor på runt 20.000 visningar.
2020-02-27, 01:54
Medlem
Haha sa Amilia att Anty var falsk?
2020-02-27, 01:55
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Det ligger mycket i det du säger, även om jag har fått uppfattningen av att det är Amilia som styr pakten. Hon frågade dessutom Anty varför hon är så falsk natten till igår, varpå Anty svarade. Vadå Vadå, varför är jag falsk. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men Cred till Amilia
Ja, jag ville inte på något sätt underminera Amilias delaktighet i pakterna eller makt i huset, hon är ju mer frispråkig i sitt skitsnack och använder varenda minut(timmar) hon får till att trycka ner andra och framhäva sig själv, men det är ju också det hon främst gör, fokuserar på sig själv.
Medan Anty mer är den tysta ledaren som alla dansar kring så fort hon vevar med armen, utan att de själva kanske alltid är medvetna om det. Lite mer fulslug och kalkulerande. Fast inte på ett imponerande sätt enligt mig utan bara frustrerande för det pajar stämningen och känns alldeles för mycket PH för min smak.

Håller med om att det var kul när Amilia kallade henne falsk, satans vad Anty tog åt sig också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in