2020-02-27, 01:27
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty kanske hänger löst om 1månad igen, kan gå lång tid innan man får chansen att slå ut henne.
Så sant, men jösses vad kul det är att hon leker med negerhannan
2020-02-27, 01:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fyfan vad sämst. Vad är det med forum att vara sämst på sådana funktioner? Var samma sak på EC (den som vet, den vet.)... stöööörigt.

Man kan visst blocka om man vet hur man gör. Det har jag gjort sedan 2010
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kom du precis in från konfirmationstimmen?

Hahaha, lol, men nej
Medlem
Citat:
Man kan visst blocka om man vet hur man gör. Det har jag gjort sedan 2010
Wow, du är så ball. Då kan du ju släppa din besatthet av mig och gå och lägga dig nu.
2020-02-27, 01:29
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Anty kanske hänger löst om 1månad igen, kan gå lång tid innan man får chansen att slå ut henne.

Ja, du har verkligen en poäng där. Är smartast att ta ut Anty först.
2020-02-27, 01:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hahaha, lol, men nej

Okej, kändes lite så men välkommen och önskar en stunds trevlig läsning och kommentering.
2020-02-27, 01:30
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag har inte många favoriter, men den som är roten till allt ont i huset enligt mig är the ant queen, förgör man henne raseras hela myrstacken liksom majoriteten av deras attityder. Det är som hennes undersåtar livnär sig på hennes närvaro som i någon jävla Sci-Fi film. Helt bisarrt är det. Jag tror huset hade haft en helt annan stämning utan henne där.

Amilia vill jag strypa emellanåt och jag avskyr hur hon betedde sig under och efter tävlingen med Sami, men hon har fortfarande ett helt annat socialt beteende och kan ha kul med andra utanför sitt råttbo, till skillnad från stoneface Anty som endast kan släppa loss i sin egen säng med lillebror och hans pojkvän.

MEN jag fattar att det blir svårt att få ut Anty i det här läget. Tyvärr. Så vi som vill ha ut båda får försöka strida för det! Sämsta tänkbara scenario vore ju om valet stod mellan Patzy och Lisa.
2020-02-27, 01:31
Medlem
PyjamasXLs avatar
Oj oj oj, en snickers flyter i poolen. Är det Julia som har varit framme?
2020-02-27, 01:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Härligt! Bra val. Så har 80% resonerat under dagen. Här finns Anty följare som vill influera dig till annat, såsom du märker.
Har märkt 3st här inne som hugger direkt man ens nämner Anty, spelar ingen roll om vad. dom pratar noll om BBlive utan dom sitter enbart och försvarar Anty i allt.
Problemet med dom 3 personerna här inne gör bara att det blir ännu mer fokus på Anty vilkett dom inte fattar.
Förmodligen är det någon släkting.
och personen som styr hennes konton på nätett när hon är i huset.
och någon kompis till henne.

Anty är inte direkt rolig i huset. Hon bara är där känns det som.
till och med Amilia är roligare och det är illa.

Vi får se om någon av dom kommenterar detta
Senast redigerad av Lunatic 2020-02-27 kl. 01:38.
2020-02-27, 01:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Wow, du är så ball. Då kan du ju släppa din besatthet av mig och gå och lägga dig nu.

Jag ligger redan. Försökte att tvätta bort dig men du ville inte gå bort.
Ta nu en god bok sätt på "God Channel" och mys istället.
2020-02-27, 01:33
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag har inte många favoriter, men den som är roten till allt ont i huset enligt mig är the ant queen, förgör man henne raseras hela myrstacken liksom majoriteten av deras attityder. Det är som hennes undersåtar livnär sig på hennes närvaro som i någon jävla Sci-Fi film. Helt bisarrt är det. Jag tror huset hade haft en helt annan stämning utan henne där.

Amilia vill jag strypa emellanåt och jag avskyr hur hon betedde sig under och efter tävlingen med Sami, men hon har fortfarande ett helt annat socialt beteende och kan ha kul med andra utanför sitt råttbo, till skillnad från stoneface Anty som endast kan släppa loss i sin egen säng med lillebror och hans pojkvän.

MEN jag fattar att det blir svårt att få ut Anty i det här läget. Tyvärr. Så vi som vill ha ut båda får försöka strida för det! Sämsta tänkbara scenario vore ju om valet stod mellan Patzy och Lisa.

+ 1 !
2020-02-27, 01:34
Medlem
Citat:
Jag ligger redan. Försökte att tvätta bort dig men du ville inte gå bort.
Ta nu en god bok sätt på "God Channel" och mys istället.
https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdE

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in