2020-02-26, 22:21
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Tyckte du han verkade respektfull i studion? Kritiserar att någon jobbar som advokat. God dag yxskaft.

Folk kritiserade ju honom. Vad är skillnaden?
Citera
2020-02-26, 22:23
Avslutad
Citat:
Tyckte du han verkade respektfull i studion? Kritiserar att någon jobbar som advokat. God dag yxskaft.

Det går ju att inte att diskutera sansat och logiskt med dig. Du ser allting svart och vitt, förutom när det ska argumenteras kring Lamottes besök i december. Då kan man tydligen se alla möjliga nyanser i hur han provocerade fram ”fitta”, ”hora”, rån och slag och rättfärdiga de kriminellas beteenden.
Citera
2020-02-26, 22:23
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ja, jag tycker inte att han framstod som otrevlig eller dryg iallafall. Får man inte kritisera advokater, enligt dig?
Citera
2020-02-26, 22:24
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Blattarna i programmet förnekar sig inte. Det äcklar mig att dom här folken går på svensk mark.

Jag håller med dig! Deras invändningar får ju snecker och negerliberalen att framstå som genier.. dom ska ut ur landet fortare än kvickt!

Vilken jävla ickedebatt första jag kollat på svt på åratal och de va ungefär som jag tänkte mig..
Citera
2020-02-26, 22:25
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Så man ska visa respekt för grabbarna i orten utan anledning? Filma får man inte göra?
Visar dom respekt så ska man visa respekt tillbaka. Precis som om han visar respekt så ska dom visa respekt tillbaka. Karma kallas det. Filma människor gör man bara om man fått tillåtelse först. Annars får man filma en plats hur mycket man vill.
Citera
2020-02-26, 22:26
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Det går ju att inte att diskutera sansat och logiskt med dig. Du ser allting svart och vitt
Bra beskrivning av sådana som dig.
Senast redigerad av swimmingpool 2020-02-26 kl. 22:33.
Citera
2020-02-26, 22:27
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taamid
Vad har du för kritik mot den somaliska fembarnsmamman som flyttat från Kronogården och sade att två parallellsamhällen inte kan samexistera och mot den libanesiska Borås-polisen? Den lokala sossen och Snecker från V är vita etniska svenskar (vad jag kan bedöma okulärt) och körda i huvudet.
Har ingen direkt kritik mot just de personligen men det hjälper föga mot Sveriges problem. Det finns otaligt många svenskar som är körda med men det får man leva med för vi lever i Sverige. Jag upplever det extremt provocerande när man ser några fula blattar på 170 cm och blattel***r stå och käfta mot ursprungsbefolkningen(etniska svenskar) på bästa sändningstid. Men det är bra så fler får upp ögonen för den icke-hållbara massinvandringen och den dåliga attityden hos dessa raketforskare.
Citera
2020-02-26, 22:27
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Folk kritiserade ju honom. Vad är skillnaden?
Dom har väl inte kritiserat att han är journalist? Det är ju hur han gör sitt journalistiska arbete som kritiseras.
Citera
2020-02-26, 22:28
Medlem
Att många nysvenskar inte förstår den riktiga innebörden av ordet respekt vet vi redan.
Att Lamotte ska behöva fråga en massa kriminella babbar om han får lov att filma på ”deras” torg är fan bland det sjukaste jag hört i tv på länge!
När blev Sverige såpass skevt och uppochnervänt som det är idag?

Sluta förhelvete gulla med kriminella, de sk värstingresorna funkade inte på 90-talet och gullandet funkar fortfarande inte nu 30 år senare!

Sätt hårt mot hårt, färdigdaltat! Möt dom på deras nivå, dela ut straff som gör att fler tänker efter en extra gång.
Citera
2020-02-26, 22:29
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Visar dom respekt så ska man visa respekt tillbaka. Precis som om han visar respekt så ska dom visa respekt tillbaka. Karma kallas det. Filma människor gör man bara om man fått tillåtelse först. Annars får man filma en plats hur mycket man vill.

Märkligt att babbarna springer runt och filmar folk som de vill. De frågar inte om lov först.
Citera
2020-02-26, 22:30
Avslutad
Citat:
Dom har väl inte kritiserat att han är journalist? Det är ju hur han gör sitt journalistiska arbete som kritiseras.

Ställer han inte frågor efter rätt mall? Är frågorna för obekväma? Kan du inte förklara för oss vad som är acceptabelt inom pressfrihetens tecken?
Citera
2020-02-26, 22:30
Avslutad
Citat:
Bre beskrivning av sådana som dig.

Stark comeback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto