2020-02-26, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
En sammanfattning från debatten med Lamotte

1. Lamotte ska visa respekt och fråga om han har tillåtelse att filma på allmän plats. Svarar ungdomarna nej så får han åka hem igen.

2. Lamotte ska ta ansvar för vad andra skriver på facebook.

3. Lamotte kostar mer pengar än vad 10 stycken arbetande invandrare gör, eftersom han inte kan hålla sig i skinnet och måste ha poliser närvarande vid livesändningen.

4. Lamotte ansvarar för den rasism som förekom på 90-talet i Trollhättan.

Sådär, nu har jag väl fått med alla tokerier som sas under debatten.

Du glömde..

5. Blattar bor på torg.

6. Om en blatte skapar problem så är det svensken som är skyldig.

7. En blatte kan inte vara dålig, iallafall inte om du heter Patricia och är 50.
Citera
2020-02-26, 21:10
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:

1. Lamotte ska visa respekt och fråga om han har tillåtelse att filma på allmän plats. Svarar ungdomarna nej så får han åka hem igen.

3. Lamotte kostar mer pengar än vad 10 stycken arbetande invandrare gör, eftersom han inte kan hålla sig i skinnet och måste ha poliser närvarande vid livesändningen.

Nu förstår man varför det går åt helvete med det här landet.

Deras argument är så korkade att man baxnar. Helt jävla otroligt.
Citera
2020-02-26, 21:11
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Dom är ju bara ett symptom på provokationen.

Hade han varit en seriös journalist hade han gjort ett bra reportage om problemen i området istället. Det behöver inte vara snyftreportage. Men fakta är bättre än fördomar.

Ja, alltid ska det gullas med de stackars kriminella babbarna. Både Svt, Dansk media samt RT har råkat ut för de stackarna...
Citera
2020-02-26, 21:14
Medlem
Orten19s avatar
Jag skrev ett argt mail till svt och hoppas att fler gör detsamma så att det uppmärksammas till fullo. Egentligen borde vi gå ut på gatorna och protestera men vi svenskar är för försiktiga.

Som jag skrivit ett par gånger nu, denna debatt var under all kritik och jag tänker inte titta på ett enda avsnitt till av detta skitprogram
Citera
2020-02-26, 21:14
Medlem
Raktinyllets avatar
Fortfarande samma diskussioner som pågått i årtionden. Men denna gången kommer det säkert bli förändring i samhället
Citera
2020-02-26, 21:20
Medlem
Citat:

Behöver inte springa en luptur ikväll. Räcker med att kolla på det här programmet för att få samma puls.

Något gott kom ur detta. SD fortsätter växa precis som Lamottes följarbas och lönekonto. Grattis efterblivna jävlar
Citera
2020-02-26, 21:22
Medlem
Det var betydligt lugnare denna gången i Kronogården. Kan man gissa att polismyndigheten fått order av regeringen, att tillse att mångkulturen inte får visa sitt sanna, fula tryne? På detta sätt gav man Lamottes motståndare rätt. Alla vet ju att den största faran i dagens samhälle är organiserade nazistterrorister likt Anton Lundin Pettersson.
Citera
2020-02-26, 21:27
Medlem
ArgusOnes avatar
Märkligt dock att ingen tog upp alla bilbränder som sker när Lamotte inte är på besök.
Citera
2020-02-26, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Fortfarande samma diskussioner som pågått i årtionden. Men denna gången kommer det säkert bli förändring i samhället

Visst är det underhållande?

Samma politiker står år ut och år in och lovar lösningar på problem som de själva har skapat. Och folket går på det!
Citera
2020-02-26, 21:28
Bannlyst
SVT gör ingen besviken, ett värdelöst program där dom inte ställer dom viktigaste frågorna.
Gubben från PRO var den enda vettiga personen, lamotte var nervös och lite pinsam med skyddsväst.
Citera
2020-02-26, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Märkligt dock att ingen tog upp alla bilbränder som sker när Lamotte inte är på besök.

PRO-gubben beskrev väl vandalismen rätt bra? Krossade fönster, bilar och mopeder som står i brand osv.
Citera
2020-02-26, 21:47
Medlem
MandarinSallads avatar
Blattarna i programmet förnekar sig inte. Det äcklar mig att dom här folken går på svensk mark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in