Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Jag glömde också säga att jag såg ingen karismatisk ledare. Bloomberg exempelvis ser ju ut som en död torsk och saknar totalt utstrålning. Biden skötte sig hyfsat men har inte heller den energin som krävs. Buttigieg borde kunna besegra sina åldrande motståndare men ännu har han inte lyckats med det. Det ser inte riktigt bra ut för Demokraterna. Vad skall komma ut av detta?
jag har bara sett nästan hela förra debatten och han ser helt letargisk eller håglös ut hela tiden, de har tydligen coachat honom att han ska inte inte inte tappa fattningen men han han inte bara stå och stirra tomt framför sig sådär
Jag är rätt så tolerant med sånt där och lyssnar bara på vad folk säger med bullshitradarn på max och han sa flera saker som ändå var rätt vettiga. Det räcker dock inte i den där realitysåpan. Han kan väl inte bete sig sådär när han är borgmästare i NYC eller på Bloomberg? Ska han möta Trump måste han för fan vara närvarande.
Det känns ändå som att det blir Bernie mot Bloomberg mot slutet. De andra är svaga kandidater.
Bernie tycker jag behöver bredda registret lite. Det känns som att han kör samma snack som 2016 hela tiden och att bara gapa om att Bloomberg är miljardär är inget argument.