Citat:
Ursprungligen postat av
FejkEmran
Alltså vad fan är det för jävla skittråd?
Blev helt förvirrad nyss. Vilka tio år sedan och vilka tio dagar. Trodde att jag snurrat till det kraftigt. Ni kan inte diskutera något utan för tusan ens hålla er till fakta men ifrågasätta går bra? Vilket skämt.
Står att hon försvann ur rampljuset omkring 2017 och det rör sig om några dagar.
Hur kan människor vara så obotligt dumma att de om och om och om igen ifrågasätter människors trauman som falskanklagelser när de för helvete inte ens bemödar sig att hålla minsta info.
Det ger knappast dem som motsätter sig andras berättelser större legitimitet till åsikter.
För att många här inne på detta forum skyddar sig bakom anonymitetens mjuka silkesvägg och troligtvis är traumatiserade och olyckliga på sina egna sätt.
Men istället för att ta tag i sina problem så är det enklare att projicera sin ilska på allt som man själva inte är t.ex kvinnor.
Det är tyvärr så att varenda seriös tråd på detta forum idag invaderas av folk som tyvärr tycker att deras åsikt är tillräckligt viktig för att luftas, fingrarna smattrar fort på tangentbordet och i en kort minneslucka har man nu förklarat vilka äckliga lögnaktiga horor kvinnor är som låtsas med våldtäkter - för varenda tråd som handlar om våldtäkter på detta forum har flertalet kommentarer som alltid betvivlar kvinnans berättelse.
Det absolut enda som kan övertyga folk om kvinnans story är om det är en blatte som är gärningsmannen. Men inte ens då är det synd om kvinnan, för då får hon ju faktiskt skylla sig själv för att hon varit ute för sent efter 22.
Jag har självklart fel i en jävla massa jag skriver här med, är lika medskyldig att projicera vissa saker på detta forum och ibland ägna mig mer åt att "vinna" än att faktiskt lära mig av en diskussion och det är fel.
Men ser jag någon som uppenbarligen endast kommenterar på I&I samt trådar om kvinnor som våldtas etc. och beskyller kvinnan så är det ganska enkelt att förstå följande:
Denna användaren har troligtvis ingen partner, eller så är den djupt olycklig med sin partner.
Denna användaren har troligtvis ett jobb hen hatar, eller saknar helt jobb.
Denna användaren tänkte nog att livet skulle bli på ett visst sätt vilket det inte blev och det är därför alla andras fel - självklart är användaren helt perfekt och det är så klart alla andras fel alltihop.