Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Reimer - För helvete !!!!!
...... i lilla musen........
Jag tror nog att Åkl Hiding kommer spräcka den förklaringen.
Att Lena skulle blöda så kraftigt vid sex att det hamnar blod lite överallt i huset.
I normala fall så tröttnar både killen och tjejen till slut om det är ett evigt blödande varje gång.
Nä ,de kommer Hiding att knäcka.
Dels har hon en barnmorska som skall vittna.
Dels så har hon utsagor från andra män som haft sex med lena.
Och säkert lite andra ess i rockärmen.
Och Stefan kommer göra sig till ett åtlöje.
Fast det riktigt fräcka är ju att Hanna köper detta.
Hanna sitter och berättar detta i förhör.
Helt normalt sitter hon och berättar om Lenas blödande när Lena knullar hennes man, precis som om det vore den mest naturliga saken i hela världen.
Herre gud, alltså !!!
Hanna beter sig absolut inte som den bedragna frun, för en bedragen fru hade släpat gubben i smutsen som en ren hämnd.
Hanna beter sig däremot som en kvinna som gör allt hon kan för att skydda sig själv. För att hålla alla misstankar på så långt avstånd som möjligt. Hanna vet att om hon hänger ut Stefan så kommer Stefan att dra med Hanna i fallet. Därför skyddar hon Stefan. Hur dumt det än låter i förhör........
Jag tror också att Åkl VET att Hanna är inblandad, men att det är svårt med bevisningen.
Att Hiding vill spräcka den utsagan är ju givet, det är ju en del av hennes indiciekedja att BO inte kan ha avsatt blod på det sätt som MGM påstår men jag tror inte att Hiding får så lätt med den saken, du ser ju redan här i tråden att det finns fler som har upplevt fenomenet med blödningar under sex.
Det är ju inte sjöar av blod som har hittats på och hos MGM utan som jag har fattat det mikroskopiska mängder som inte ens kan uppfattas av ögat utan det krävs ett kriminallabb för att se och fastställa att det är blod.
Indiciemål är ju alltid besvärliga och om du kollar i stämningsansökan så ser du ju att huvuddelen av alla yrkandena från Hiding går ut på att vederlägga MGM,s förklaringar till allt, det är väldigt lite som ska bevisas med stämningen egentligen allt går ju nästan ut på att motbevisa MGM.