Citat:
Ursprungligen postat av
Mirandamirage
Hanna har ju börjat plantera ut uppgifter om dna-spår och blodbesudlingsbevis från Lena till sin polare Terese angående att Lena hade sex med Stefan på deras tvättmaskin. Så Lena började blöda från underlivet, inte bara på tvättmaskinen utan eventuellt över hela huset överallt där de haft sex.
H hävdar att L berättat för henne den 15 april -17 att hon och S brukade ha special-, gymnastiksex i alla vinklar och vrår i Davidssons gemensamma villa. Dessutom ville Lena upplysa om att hon då också blöda ur underlivet.
Inget av detta framgår i de första förhören med Hanna. Utan det tycks vara någon efterhandskonstruktion som Hanna delger polisen i senare förhör efter att hon haft någon slags beröring med Ingvar Backman.
Och därför ser jag Hanna som medskyldig.
Skyddande av brottsling.
Däremot kan jag inte begripa varför hon gör det ??
Det är väl bara att börja om med livet tillsammans med den där Sillen.
Men icke då, utan av nån outgrundlig anledning så skyddar hon Stefan ända in i kaklet.
Frågan är om kärringen verkligen vet att Stefan knullade Lena bakom hennes rygg under så många år.
Han knullade Lena mer än han Pippade Hanna.... Hemma hos Hanna !!!!
Hon sväljer detta, och skyddar honom.
Riktigt så hade ju kanske inte min fru reagerat.
Min fru hade nog istället skurit bort mina två steriliserade pungkulor och tvingat mig att käka upp dom, för att sen ha sex med båda mina bröder och min far... Som hämnd.
Men inte Hanna. Nä hon ursäktar och skyddar en man som knullar andra i hennes egna hem. Och som sitter anhållen på sannolika skäl för mord och som nu skall upp i rättegång.
Flickorna är ju tokiga i honom.
Herregud, vad har den mannen som inte jag har ??
Denna historia är så sjuk, alltså.