2020-02-26, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
men vf skulle man då säga det?

Asså om alla har kontakt med produktionen så hade jag inte sagt att jag har kontakt med produktionen är du me?
Av typ exakt den här anledningen - att sätta griller i huvudet på folk. Antonia är rätt sarkastisk som person och jag kan tänka mig att hon slängt ur sig "Jag har kontakt med produktionen" med glimten i ögat, men eftersom alla här inne är så jävla negativt inställda till henne så går alla igång och börjar skrika om "HÖRDE NI VAD HON SA HON HAR KONTAKT MED PRODUKTIONEN DET ÄR FUUUUUUSK!!!!!". Och så har man fortsatt på det spåret trots att ingen egentligen vet ett skit om huruvida hon får information eller inte.
2020-02-26, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Måste dom göra om tävlingen eller vadå?

brevet var inte om tävlingen ditt ägg brevet var om att ALLA ska ha på sig sportlovskläder hela veckan 24/7 vilket några inte hade vid brevens ankomst
2020-02-26, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Alla i huset fick mössa, vantar och lite till igår och dom ville att alla skulle ta på sig dom men dom fortsatte bara äta frukost så dom skickade in brevet igen

Jaha, trodde det bara va Amilia och Sami som skulle ha på sig det vid stakningen?
2020-02-26, 10:25
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Oj du har inte sett hur dom låg till tidigare ser jag
Hahaha du är rolig du. Håll dig till Facebook.
2020-02-26, 10:26
Medlem
Just idag passar det bra för Alex att gästa BBK. Han är en big black kock.
2020-02-26, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jaha, trodde det bara va Amilia och Sami som skulle ha på sig det vid stakningen?

Dom har mer kläder
2020-02-26, 10:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men alltså "kontakt med produktionen i bikten" har väl alla haha? Det är ju där de faktiskt kan prata med produktionen om saker?
Men dom ska inte få info och få veta saker.
2020-02-26, 10:27
Medlem
Citat:
Av typ exakt den här anledningen - att sätta griller i huvudet på folk. Antonia är rätt sarkastisk som person och jag kan tänka mig att hon slängt ur sig "Jag har kontakt med produktionen" med glimten i ögat, men eftersom alla här inne är så jävla negativt inställda till henne så går alla igång och börjar skrika om "HÖRDE NI VAD HON SA HON HAR KONTAKT MED PRODUKTIONEN DET ÄR FUUUUUUSK!!!!!". Och så har man fortsatt på det spåret trots att ingen egentligen vet ett skit om huruvida hon får information eller inte.

Sarkastisk? Du måste nog vara den mest ignoranta personen och bortse från verkligheten. Varför hade hon samtal 3 på natten med de som sitter i produktionen och varför viskar hon efteråt att Sami inte kommer vinna tävlingen. Du är en av antys hjärntvättade. Så glad att man inte är i dina skor och styrs av en influencer till diktator.
2020-02-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hahaha du är rolig du. Håll dig till Facebook.
För dom gett ut hur dom ligger till o dessutom syns det på maskinerna hur långt dom åkt
2020-02-26, 10:30
Medlem
Jagtardindotters avatar
fina sportlovskläder på alex
en mössa på kåtman o en halsduk på Lennie

ok
2020-02-26, 10:30
Medlem
Citat:
Alla har kontakt med produktionen i bikten
2020-02-26, 10:31
Medlem
Amilias högsta dröm är ju att bli programledare/influenser. Eftersom hon jobbat med det hon gjort och inte lyckats bli känd på egen hand, så har hon via kontakter lyckats komma med i årets BB. I ett sista hopp att lyckas, ack vilken besvikelse hon kommer möta när hon kommer ut att hon va den minst omtyckta personen hehe!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in