2020-02-26, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kan vara jag som missade något. Men både Viktoria och Patzy kallade väl dem "jävla råttor"?
Victoria kallade Julia jävla råtta för att hon sa till Amilia att hon skulle bli smittad av bacillen så att hon skulle slippa tävla (eftersom hon sitter och gnäller på att "hon har sämsta förutsättningarna i hela huset" för att tävla osv).

Edit: hoppas en till seg jävel efter mig svarar detta
2020-02-26, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
På vilket sätt snackade dem skit? Vad missade jag?
De snackade ingen skit överhuvudtaget.
2020-02-26, 13:33
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Victoria kallade Julia jävla råtta för att hon sa till Amilia att hon skulle bli smittad av bacillen så att hon skulle slippa tävla (eftersom hon sitter och gnäller på att "hon har sämsta förutsättningarna i hela huset" för att tävla osv).

HÄRLIGT JULLAN! PÅ DOM BARA
2020-02-26, 13:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Nya tjejen kallade Julia för jävla råtta, för att hon föreslog att Patzy eller Blåvalen kunde bli smittade av bacillen om dem inte ville tävla.
Wtf okej. Fan då. Vickan har gjort mig så jävla besviken. Undrar om jag ska döpa om henne till Anty2.
2020-02-26, 13:35
Medlem
Lord2Moynes avatar
Vickan kan dra åt h-e hon med. Trodde inte hon var sån men det är en framtida anty upp i dagen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon har säkert hört flera gånger att det är ett dåligt uttryck men hon har väl aldrig riktigt förstått varför, så nu när hon sa det och skulle förklara varför kunde hon inte säga något bättre än ”Man ska inte va taskig mot andra” vilket hon har varit mot en hel del andra i huset redan.
Men exakt. Vet att en del influencers tog upp just detta för inte alls längesedan, hon såg säkert det och la att uttrycket är dåligt på minnet men inte varför. Nu föll det ju verkligen platt just eftersom hon varit en av de drivande i skitsnacket sedan start haha.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
De snackade ingen skit överhuvudtaget.

Jo! När sami sa att båda borde fått immunitet! Sen blev sami glad för att att han vann immunitet! Fyfan!

Hur hade patzy reagerat om han hört sovrum2??
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vickan kan dra åt h-e hon med. Trodde inte hon var sån men det är en framtida anty upp i dagen.

Snart börjar hon väl säga "100%"
2020-02-26, 13:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Han syftade väl på att han hörde Sami och gänget i bubbelkoppen?

Ja, han hörde att Glasman, om Amilia hade vunnit, skulle ha krävt av BB att redovisa resultatet. Sen hade Sami sagt att han tyckte att Amilia också borde vunnit immunitet för ansträngningen, och de andra i bubbelkoppen hade hållit med, men det trodde inte Patzy och kallade dem falska.

Innan dess var det något Lisa sa om att rosa sovrummet (mest Amilia tror jag) hade pratat om att Patzy eller Lisa skulle gå över till andra laget och maska i tävlingen så att det laget förlorar, och då utbrast Victoria: - Jäkla råtta!

och täckte för munnen som att det var ett misstag att hon sa det högt. Men hon var ju med i sovrummet, så jag vet inte.

Det var Lisa, Patzy och Victoria på utegården.

edit: jag hade visst fattat Vickan fel, disregard
Senast redigerad av xrlpyt 2020-02-26 kl. 13:38.
Medlem
Har amelia ens duschat efter tävlingen? Ser ut som värsta flötbollen🤢
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne

Ja, det är lite flugorna herre därinne, Victoria är säkert en snäll tjej men hänger med antys gäng i allt hat.
Senast redigerad av La Belva 2020-02-26 kl. 13:38.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Undrar om jag ska döpa om henne till Anty2.
Antwo

Nej. Förlåt. Jag hittar ut själv. Hej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in