2020-02-26, 09:22
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha så jävla pinsamt att alla här sitter och tror på konspirationteorin att Anty fuskar.

Cry me a river. Hon är deltagare precis som alla andra och varit fan sen hon var liten.

Anty for the win.
Hoppas du trollar... eller så är du en av hennes följare.

Har man kollar live så ser man ganska tydligt att Antonia och Amilia åker räkmacka och har kontakt med produktionen.
Men du tror väl även på att alla sökt till programmet själva också!?
2020-02-26, 09:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJ.Berzelius
Hahaha är det sant att Amelia har en person som styr hennes Instagram, med ~2k följare, nu när hon är inne i huset? Haha vilken jävla idiot hon är
Legenden säger att hon anade att siffrorna skulle öka lika snabbt som de på hennes våg. Nu verkar det ju inte bli så, men ändå.
2020-02-26, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Amilia Stapelfeldt bara så att du vet så är den enda anledningen till att vi hela tiden röstar på dig för att vi vill se dig flåsa och stånka. Vi ogillar din personlighet och du är full i skit. Så full i skit att du knappt kan knäppa byxorna.

Den dagen du står nominerad flyger du ut, oavsett vem du står mot.

ja lätt ska bli så fantastiskt att posta en länk till denna tråden på hennes insta när hon kommer ut så hon får se hur hatad hon är exakt
2020-02-26, 09:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja lätt ska bli så fantastiskt att posta en länk till denna tråden på hennes insta när hon kommer ut så hon får se hur hatad hon är exakt
Jag har aldrig förr sett en människa med sämre självinsikt.
2020-02-26, 09:25
Medlem
Citat:
Amilia Stapelfeldt bara så att du vet så är den enda anledningen till att vi hela tiden röstar på dig för att vi vill se dig flåsa och stånka. Vi ogillar din personlighet och du är full i skit. Så full i skit att du knappt kan knäppa byxorna.

Den dagen du står nominerad flyger du ut, oavsett vem du står mot.
Ni som inte förstår varför vi röstade Amilia i denna tävlingen var att många ville att hon skulle plågas. Sen tror jag Sami blev vald för att han är tittarnas favorit. Immuniteten visste vi inte fanns i potten förutom att det spekulerades lite om det. Amilia tror definitivt hon är en av favoriterna, haha!
2020-02-26, 09:26
Medlem
amilia tror hon gick ner 14 kilo igår
2020-02-26, 09:27
Medlem
Citat:
Jo, men fan. Jag vill ändå ge honom en chans att bli skuldfri. Bara det att han blev nykterist måste ha setts som otippat för en sådan som Sami. Klart han blivit likgiltig när skulderna bara blivit värre och värre. Han har väl känt att det ändå inte spelar någon roll. Nu har han en chans. Jag vill att han vinner. Han är en kalaskille.
Han knarkar ju ist, jävla dubbelmoral. Hoppas Blandrassami åker ut snart, värre äckel får man leta efter.
2020-02-26, 09:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuntorp11
Han knarkar ju ist, jävla dubbelmoral. Hoppas Blandrassami åker ut snart, värre äckel får man leta efter.
Gör han? Vad baserar du det på?
2020-02-26, 09:29
Medlem
Schema
09.00 Frukost

10.50-11:00 Vasaloppet

11.00: Vasaloppet avslutas

14.00: Lagtävling

17:00: Afterski

tror ni dem kör 1 gång till innan 10.50?
2020-02-26, 09:31
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aalx
Fan vad arga folk är på BB nu (Face, Twitter & Insta) att det är rejäl fusk. Anty kontakt med produktionen och efter bikten gick hon och sa (viska) att Sami inte kommer vinna och att blåvalen kommer att vinna. Och om det är sant så är det rent fusk, de visade en gång hur långt före Sami var, sen vill de inte visa för att sen kunna säga att blåvalen vann.
Jag såg det inatt. Nu är jag 100% säker att kontakten är via bikten.
Anty gick in en stund i bikten inatt, efter det viskade hon saker till dom andra och pekade på bikten och håller upp 2 fingrar, och viskar med alvarligt face att Sami inte kommer vinna. va väldigt mycke viskande igår natt och BB sa aldrig till.
Anty har även sagt att hon har kontakt med en och att Anty är facit.m.m. Och hon sagt att hon "vill inte nämna några namn" i produktionen. inte första gången heller man hajjat att Anty fifflar med Teamet bakom BB2020.
Inte bara jag som sätt det Anty håller på med. och att hon fuskar.

Man märker att några går ändå i försvar till Amilia och Anty, så man kan gissa vilka dom är. Kompisar till dom, Delar av produktionen som hjälper dom.m.m
2020-02-26, 09:31
Medlem
Citat:
Gör han? Vad baserar du det på?
Han skriver själv om det på flashback.
2020-02-26, 09:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus
Haha hon kommer knappt 300 meter totalt/ runda med hennes små drag. Ska inte vara någon fara för Sami så länge dom inte fuskar såklart.
1+

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in