2020-02-26, 09:13
Bannlyst
Julia eller Sami bör vinna big brother.
2020-02-26, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Jag o jag kommer hålla det

Nej det gör du inte. Du får inte svika vår Julia.

#teamJulia <3
2020-02-26, 09:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha så jävla pinsamt att alla här sitter och tror på konspirationteorin att Anty fuskar.

Cry me a river. Hon är deltagare precis som alla andra >>>och varit fan sen hon var liten.<<<

Anty for the win.
Okej då vet vi att du skyddar henne för du känner henne sen tidigare.
FUSKAREN SKA UT.
Senast redigerad av Lunatic 2020-02-26 kl. 09:58.
2020-02-26, 09:16
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icemanluigi
Sami given!
Problemet är väl att människor som sitter på såna skulder inte direkt vet vad som är bäst för dem.
Har ett gyllene läge att få en miljon, men stor risk att han själv tröttnar och lämnar innan 100 dagar och sjabblar bort pengarna.

Njöt när Julia gav massage med droppet och säger att det kostar en femhundring varpå Sami direkt ber om en hundradagars faktura!
Jo, men fan. Jag vill ändå ge honom en chans att bli skuldfri. Bara det att han blev nykterist måste ha setts som otippat för en sådan som Sami. Klart han blivit likgiltig när skulderna bara blivit värre och värre. Han har väl känt att det ändå inte spelar någon roll. Nu har han en chans. Jag vill att han vinner. Han är en kalaskille.
2020-02-26, 09:17
Medlem
JJ.Berzeliuss avatar
Hahaha är det sant att Amelia har en person som styr hennes Instagram, med ~2k följare, nu när hon är inne i huset? Haha vilken jävla idiot hon är
2020-02-26, 09:17
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Antonia Johnson Fuskar i Big Brother 2020.
Nu har dom börjat skriva om de i Facebookgruppen Big Brother Sverige 2020 supportergrupp.
Ännu så länge frågar dom bara efter ryktet om att Antonia fuskat i natt.

Jag har sagt sen start att allt inte är som det ska. Att deltagarna är handplockade och att flera av dom är vänner med folk i produktionen.
Antonia har kunnat "gissa" sig till vilka tävlingar som ska komma, bla den med stegräknarna och Amilia har ständigt kontakt med produktionen genom bikten och kamerorna.
2020-02-26, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJ.Berzelius
Hahaha är det sant att Amelia har en person som styr hennes Instagram, med ~2k följare, nu när hon är inne i huset? Haha vilken jävla idiot hon är

haha 2 000 följare är inte mycket å ha när man ska upp emot flashback i en omröstning

bye bye amilia
2020-02-26, 09:19
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Julia eller Sami bör vinna big brother.

Och det ska vi se till att lösa.
2020-02-26, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Och det ska vi se till att lösa.

Ja, det är inte helt lätt, vi har ju en produktion som har sett till att det är ojämnt men vi får kämpa på bara.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det är nog du som dras till den typen av tjejer. Själv har jag bara varit med två tjejer med silikonbröst under åren, båda hade lagt in rätt lite så att det var omöjligt att gissa med kläderna på.

I övrigt tycker jag det är sjukt avtändande med alla former av plastikingrepp. Överdimensionerade sillisar går fetbort. Allra värst är dock läppförstoring. Skulle absolut inte på några villkor kunna vara med någon som har förstorat läpparna, då det hade gett mig svåra potensproblem.
Håller med dig.

Jag är rump kille
Bröst och läppar är jag inte nått för heller.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Amilia Stapelfeldt bara så att du vet så är den enda anledningen till att vi hela tiden röstar på dig för att vi vill se dig flåsa och stånka. Vi ogillar din personlighet och du är full i skit. Så full i skit att du knappt kan knäppa byxorna.

Den dagen du står nominerad flyger du ut, oavsett vem du står mot.
2020-02-26, 09:22
Medlem
Icemanluigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jo, men fan. Jag vill ändå ge honom en chans att bli skuldfri. Bara det att han blev nykterist måste ha setts som otippat för en sådan som Sami. Klart han blivit likgiltig när skulderna bara blivit värre och värre. Han har väl känt att det ändå inte spelar någon roll. Nu har han en chans. Jag vill att han vinner. Han är en kalaskille.

Håller med!
Sami är 64% av anledningen att jag tittar. Vill se honom börja med vinst här och sedan få ett eget tv-program helst rätt obskyrt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in