Fungerar inte, gjorde en ny hotmail, loggade in & allt. Trycker p uppgradera abonnemang men finns inget med 2 veckors provperiod. Utan trycker jag p 139:- gr den automatisk till mitt Apple id..
Lennie viskar De laget vinner, Anty viskar tillbaka det gr dom inte och r sker. efter vart i bikten nyss.
Mycke tisslande och tasslande frn Anty Lennie Mergim och Amilia nu i soffan. Anty vet mer saker.
Anty vet saker och viskar till ngra i sitt lag om det. hoppas folk skriver till BB produktionen och klagar. r det ngon mer n jag i BB live DC kameran nu.??
Anty vet saker och viskar till ngra i sitt lag om det. hoppas folk skriver till BB produktionen och klagar. r det ngon mer n jag i BB live DC kameran nu.??
Varfr utgr de frn att Julia hnger lst? r det konstaterat?
Nej, hon har bara blivit "smittad" av bacillen och fr inte delta i ngra tvlingar. Som flera har skrivit kan det lika grna betyda att hon blivit "immun", som efter att man haft vattkoppor.
Lennie viskar De laget vinner, Anty viskar tillbaka det gr dom inte och r sker. efter vart i bikten nyss.
Mycke tisslande och tasslande frn Anty Lennie Mergim och Amilia nu i soffan. Anty vet mer saker.
de kommer aldrig att kunna sova dr ute inatt. Gissar p att de ligger vakna till kl 4 och inser att de mste in i sovrummet och sova. Klockan ringer kl 7 och sami vaknar. Amelia i sin djupsmn kommer ha stora problem.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!