2020-02-25, 23:12
Medlem
Jag är en av de som följt Anty länge på youtube och hon är fett oskön på irl
2020-02-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag önskar så innerligt att man aktivt kunde rösta ut någon därifrån alltså, fyfan vad hon hade legat risigt till, fjortisfans eller inte, kollar man hennes insta så är det många av dom som märkt av vilken bitch hon är.
Haha skäms för att jag typ var ett av hennes "fjortisfans" fram till för en vecka sedan men ja, det verkar vara många som är med om samma resa som mig när det gäller henne. Väldigt många som fortfarande avgudar henne though...
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Omg Amilias hån mot nya tjejen?!?!? Hon är så jävla ovan att folk säger emot henne där inne att 1. alla blir helt tysta och 2. Amilia känner behovet av att säga något spydigt.
Såg du blicken hon gav henne när hon sa emot? Ojojoj. Sen kommer kolli-Lennie och säger att alla har fel och Amilia rätt, kanske skämtade men vem vet för han höll samma tonläge.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Vad hände?

Martin sa att Sami vill bli väckt om det ska stakas men övriga vill köra.

Men att Sami varit förbannat snäll mot Amalia glömmer alla bort.
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Omg Amilias hån mot nya tjejen?!?!? Hon är så jävla ovan att folk säger emot henne där inne att 1. alla blir helt tysta och 2. Amilia känner behovet av att säga något spydigt.
Viktoria frågade det där om rikssvenskan för att Patrik tidigare var så är det säker på att det talas rikssvenska i Sundsvall. Viktoria höll inte med. Det talas ju runt omkring Uppsala.
Nu fick alla höra att det var fel. Patrik satt tyst. Och gick ut. Hon är lurig hon. 😅
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Varför skickade de in en sån person och varför sprutade de på Julian
Varför just på Julia vet vi inte men hon är "sängliggande" och "sjuk". Hon läste ett brev högt där det stod att de i huset ska ta hand om henne o Antonia blev rosenrasande o sa är vi hennes slavar eller
2020-02-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Jag är en av de som följt Anty länge på youtube och hon är fett oskön på irl

Va inne på hennes instagram igår för att kolla lite, det är inte mycket positiva kommentarer om hennes deltagande förutom hennes polare som verkar sitta och försvara henne att hon "spelar speeeelet bara"
2020-02-25, 23:14
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En liten del Cmore ingår. De kanalerna som inte är krypterade. Allt är in HD och nästan all sport fattas inkl. Viasat. Kanalerna du ändå får för typ hundringen i månaden ingår. Och i ett vanligt abonnemang är allt HD. Vilket är en riktigt stor skillnad om man har en HD TV. Så hellre pröjsar jag lite extra än din farsa och får allt HD vilket är viktigt för mig, annars kunde jag ha behållit min gamla tjockTV.
Alla sportkanaler Boxer, Comhem, Viasat, canaldigital har finns på på dreamboxen. Jag har inte lika många sportkanaler som kompisen som köpt HDBoxen med flera hundra kanaler, Det är även 1080p Dreambox han kör. Jag kör på datorn utan Box bredvid TVn och lite färre kanaler. Jag har Sport HD kanalen, Eurosport 1, 2, ATG live, 3 Sport HD,Sport Expressen, Men jag tittar aldrig på sport.
Och massa vanliga Viasat film HD som Action.m.m
Cmore HD paket med StarsHD, Hits HD, First HD Serie HD BBlive .m.m Orkar inte skriva alla 70.
Men allt beror på han som Delar ut pirat.

Sök på Flashback finns säkert trådar om Dreambox så slipper jag skriva om det här.
2020-02-25, 23:15
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Haha skäms för att jag typ var ett av hennes "fjortisfans" fram till för en vecka sedan men ja, det verkar vara många som är med om samma resa som mig när det gäller henne. Väldigt många som fortfarande avgudar henne though...
Ja kommer alltid finnas puckon tyvärr, men glad att du kom till insikt
2020-02-25, 23:16
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Skulle inte bli förvånad och lika lite förvånad om Sami ens kliver upp och gör det....
Bara han inte gör som han gjorde i första tävlingen. Släpper allt och säger. Nu skiter jag i det här och går ut.
De andra borde säga till honom när han säger att han inte orkar mer och vill ut .Ge inte upp nu för fan. Du har kämpat hela dagen i onödan om du ger upp.
Han sa en gång att han inte orkade en gång till och ville ut.
Sami är impulsiv då kan vad som helst hända.
Vill inte att han lämnar BB då är det inte roligt längre.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Alla sportkanaler Boxer, Comhem, Viasat, canaldigital har finns på på dreamboxen. Jag har inte lika många sportkanaler som kompisen som köpt HDBoxen med flera hundra kanaler, Det är även 1080p Dreambox han kör. Jag kör på datorn utan Box bredvid TVn och lite färre kanaler. Jag har Sport HD kanalen, Eurosport 1, 2, ATG live, 3 Sport HD,Sport Expressen, Men jag tittar aldrig på sport.
Och massa vanliga Viasat film HD som Action.m.m
Cmore HD paket med StarsHD, Hits HD, First HD Serie HD BBlive .m.m Orkar inte skriva alla 70.
Men allt beror på han som Delar ut pirat.

Inga gamla hederliga porrkanaler då?
Medlem
quqs avatar
Skulle amilia flytta på samis grejer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här