2020-02-25, 23:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Men har också en sån svart box massa kanaler dock min far som kollar vet inte är om c more ingår? Aldrig tänkt på det

En liten del Cmore ingår. De kanalerna som inte är krypterade. Allt är in HD och nästan all sport fattas inkl. Viasat. Kanalerna du ändå får för typ hundringen i månaden ingår. Och i ett vanligt abonnemang är allt HD. Vilket är en riktigt stor skillnad om man har en HD TV. Så hellre pröjsar jag lite extra än din farsa och får allt HD vilket är viktigt för mig, annars kunde jag ha behållit min gamla tjockTV.
2020-02-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Antingen är Martin en sådan som tappar intresset otroligt fort om det inte sker någonting nytt, eller så är det en medveten strategi från honom att inte göra någon ansträngning utan låta henne svansa efter honom. På så vis behöver han inte vara så investerad i deras "relation" utan kan agera relativt fritt.

Ja Martin är fan skum! Vem smittade Julia och med vad?
2020-02-25, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
beror på vilka sportkanaler personen köpt och delar ut.
Alla är kanaler är glasklar kvalite minnst 720p och uppåt typ.

Får kolla upp det i morgon tvivlar på att vi har just c more men vi har många sport kanaler farsan kollar fotboll
2020-02-25, 23:01
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är bara taktiskt att skriva att han endast låg 1 km före. (Ren lögn i så fall). Enligt det jag har sett och räknat på ligger han lång före henne. Hans taktik ligger närmast en bra taktik med långa kraftfulla drag. Dock borde han böja ryggen (magen) så han slapp påfrestning på bara armar. Alltså jobba mer med böjda ben.
Hon gör det lite oftare.
Ja fast då hade de bara kört 3-4 etapper tror jag när de gick ut med det? Men givetvis kan man inte lita på vad de själva säger. Ja min okunniga bedömning var att långa drag är mer effektivare också. Nu hänger det på hur mycket han ger bort kampen till Amilia under natten och morgonen men förhoppningsvis gör det ingen skillnad.
2020-02-25, 23:02
Medlem
Vad har Julia blivit smittad av
2020-02-25, 23:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
beror på vilka sportkanaler personen köpt och delar ut.
Alla är kanaler är glasklar kvalite minnst 720p och uppåt typ.
720 räcker fint på en gammal TV. Finns ingen anledning i så fall att köpa en ny HD TV, ännu mindre en UHD. Men enligt mig suger verkligen SD (720p), om man bryr sig förstås.
2020-02-25, 23:03
Medlem
Gallagherss avatar
Anty är överlägset oskönast därinne. Måste ryka omgående.
2020-02-25, 23:04
Medlem
DjPuttes avatar
Dags göra en Sami och skita i detta för aftonen sängen lockar mer
2020-02-25, 23:05
Medlem
Stör mig bara mer och med på Antonia alltså.

"MEN DET ÄR FORTFARANDE EN TÄVLING". Snälla tyst. 90% av allt hon säger kommer ut med en bitsk jävla ton. Fan vad jag är trött på att höra den tonen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers

Blåvalen först jag tål inte se henne den inbillaren alltså. Anty får gärna åka efter det, tycker hon bara sjunkit med tiden.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers

Kommer bli svårast att få ut men gud så mycket bättre stämning det hade blivit.

Får vi chansen då måste vi göra allt vi kan!
2020-02-25, 23:06
Bannlyst
Big brother, det sitter folk i soffan, kan man få se och höra dom istället för det jävla fittgänget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in