2020-02-25, 22:52
Medlem
Vem sida är hon nya tjejen på som kom in?
2020-02-25, 22:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De verkar mäta i antal km så jag hoppas din tes om Samis taktik är rätt! Han låg ju i ledning med 1 km vid lunch och BB har hintat på Twitter om att en av dom haft rätt taktik och leder överlägset.
Hon har faktiskt en enorm viljestyrka, det måste jag erkänna.

Det är bara taktiskt att skriva att han endast låg 1 km före. (Ren lögn i så fall). Enligt det jag har sett och räknat på ligger han lång före henne. Hans taktik ligger närmast en bra taktik med långa kraftfulla drag. Dock borde han böja ryggen (magen) så han slapp påfrestning på bara armar. Alltså jobba mer med böjda ben.
Hon gör det lite oftare.
2020-02-25, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Vem sida är hon nya tjejen på som kom in?

Hon hänger med myrorna men verkar inte tycka om dom speciellt mycket
2020-02-25, 22:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Satte precis på liven vart är alla? Är bara fem personer i köket och Sami som sover i sovrum 1.
Det har varit temat på dagen idag! BB har lekt Where's Waldo med oss hela dagen
2020-02-25, 22:54
Medlem
Missat hela streamen idag efter gårdagens kalabalik.

Är det samma visa som alltid? Ignorera allt fyllesnack och låta det explodera nästa fest igen?
2020-02-25, 22:55
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Via dreamboxen är inte alla kanaler HD.
Dessutom fattas de flesta sportkanaler som sänds i just HD.
beror på vilka sportkanaler personen köpt och delar ut.
Alla är kanaler är glasklar kvalite minnst 720p och uppåt typ.
2020-02-25, 22:55
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är något mysko med honom som man inte kan sätta fingret på.

Antingen är Martin en sådan som tappar intresset otroligt fort om det inte sker någonting nytt, eller så är det en medveten strategi från honom att inte göra någon ansträngning utan låta henne svansa efter honom. På så vis behöver han inte vara så investerad i deras "relation" utan kan agera relativt fritt.
2020-02-25, 22:56
Medlem
Vad har hänt under dagen? Jag har inte sett Nähe sen förmiddags. Hur går tävlingen mellan Sami och blåvalen? Varför har Julia dropp?
2020-02-25, 22:57
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Vad har hänt under dagen? Jag har inte sett Nähe sen förmiddags. Hur går tävlingen mellan Sami och blåvalen? Varför har Julia dropp?

En person i en bakteriekostym smittade henne, hon får inte tävla resten av veckan. Kommer troligen tillbaka imorgon eller en annan dag.

Sami leder stort tror vi utifrån vad vi har sett. Blåvalen fuskar och ljuger och gnäller. Och pratar om mat
2020-02-25, 22:58
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Men har också en sån svart box massa kanaler dock min far som kollar vet inte är om c more ingår? Aldrig tänkt på det
Det beror på om han som har hand om Dreamboxarna har köpt dom kanalerna och delar ut.
Skiljer sig mellan olika Pirat nissar.
2020-02-25, 22:59
Medlem
Lunatics avatar
KODI finns även om man vill ha program som är gratis typ. dock klent med svenska kanaler.
2020-02-25, 22:59
Medlem
Varför går Alex runt med badmössa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in