2020-02-25, 22:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hur kan blåvalen ha en sån bra kondis?
Nej, det jag menade är att hon flaxade mer frekvent än Sami, inte att stakningarna var kraftigare.
De kraftiga stakningarna är jobbigast men ger mest i km.
2020-02-25, 22:43
Avslutad
Kollar på varenda kamera efter hon pussar Martin och fnissar så fucking vidrigt.
2020-02-25, 22:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Att se Jasmine kyssa Martin är som att bevittna en nekrofil in action. Noll respons från honom.
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon MÅSTE vara den som åker ut först. Kan till och med plågas med Anty och Mergim, bara hon åker ut först så tar vi hand om resten sen. Tänk er Amolias ansikte när hon får reda på hon är först som har blivit utröstat av publiken. Självgod jävel är hon som behöver komma ned på marken och skaffa lite självinsikt. Hybris människa. Och hon är så extrem elak. Vi vet alla hon är typisk mobbare i sin personlighet

Och som någon nämnde vi får försöka vara mer taktiska när vi röstar på Sami till olika moment, vill inte han ska tappa lusten och bara gå ut ur huset helt. Det viktigaste är att vi ser till han inte åker ut!

Instämmer, finns ingen annan jag vill ha ut så gärna som den feta valen.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Har kollat på mina inspelade dagens tävling. Räknas antal kraftiga drag som tex man har högsta växeln på cykeln så kör man extremt snabbt med minst antal varv, och kommer längst, då vinner Sami med hästlängder. Om de räknar frekvens och inte på hur långt man kommer fram i kilometern så har Amalia mest flex.

Slutsatsen blir; räknar de i hur lång sträcka man har åstadkommit så har enligt det jag enkelt räknat fram och mätt på repriserna att Sami har nästan dubbelt så lång sträcka jämfört med Amalia.

Om man dock utgår (mot alla tänkbara tävlingsresultat och omräkningar) att de har valt frekvens så vinner Amalia. Men det vore egentligen ett extremt fel, då Vasaloppet räknas i komma längst i kilometer.

Ett tredje scenario är att båda bröt tävlingen, vilket kanske är emot reglerna, och kan diskas.
TV4 är Nordeuropas extremaste PK TV, så det sista kan faktiskt bli verklighet.
De verkar mäta i antal km så jag hoppas din tes om Samis taktik är rätt! Han låg ju i ledning med 1 km vid lunch och BB har hintat på Twitter om att en av dom haft rätt taktik och leder överlägset.
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hur kan blåvalen ha en sån bra kondis?
Hon har faktiskt en enorm viljestyrka, det måste jag erkänna.
2020-02-25, 22:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
en som Streamar,
jag har dreambox program på ena Datorn och jag har 70tal svenska HD kanaler som jag får gratis.
En jag känner som känner en Betalar för sig sen delar ut till ett gäng personer.
han säljer även Dreambox med 200-300kanaler, Alla paket ingår, Comhem, boxer, viasat.m.m det kostar 1500kr/år om man ska ha det.
och skjälva Dreambox´en måste man köpa av han (1gångs kostnad 1.500kr) som kommer programmerad. han delar säkert till 50-100personer.

Via dreamboxen är inte alla kanaler HD.
Dessutom fattas de flesta sportkanaler som sänds i just HD.
2020-02-25, 22:48
Medlem
Satte precis på liven vart är alla? Är bara fem personer i köket och Sami som sover i sovrum 1.
2020-02-25, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Via dreamboxen är inte alla kanaler HD.
Dessutom fattas de flesta sportkanaler som sänds i just HD.

Men har också en sån svart box massa kanaler dock min far som kollar vet inte är om c more ingår? Aldrig tänkt på det
2020-02-25, 22:50
Medlem
Blev det bråk igår natt? Kan någon uppdatera mig missade helt
2020-02-25, 22:51
Medlem
Varför beter sig Jasmine som en 16-åring när hon är med Martin?
2020-02-25, 22:52
Medlem
Hoppas Sami lyckas sova bra nu medans dom andra är vakna
2020-02-25, 22:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Att se Jasmine kyssa Martin är som att bevittna en nekrofil in action. Noll respons från honom.
Det är något mysko med honom som man inte kan sätta fingret på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in