2020-02-25, 17:53
Medlem
Snor-Johans avatar
En dag innan mordet. Lite om hur UW krattat manegen för misskötseln av barnen.

Redan haft ett rejält bråk på nya skolan, föräldrar och klassföreståndare inblandade. Redde ut sig
(tack vare U), men det är så skört
13 maj 2018 07:59

Lena Wesström
Jag MÅSTE ta mig i kragen nu och ta bättre ansvar med barnen. Jag är inte sjuk längre. Stukad,
sliten, skör. Men kan inte skylla på det. U går under om jag inte hjälper till nu
13 maj 2018 08:02

Lena Wesström
Men det brände till I veckan. Det blev uppenbart att jag inte tar det ansvar jag borde, han får slita för
mig med och det duger inte. Tror det vände där och då, kändes fint igår
13 maj 2018 07:56

Som bekräftas av UWs blogg.
Citat:
VIVEREIAM

en medelålders pappas bekännelser
Min oro....
Posted on July 7, 2013 by ulfwes0629
Jag går sönder av oro för att barnen inte har det bra hos sin mor, grej på grej dyker upp som får mig andlös och förbannad.

Nu senast idag, återigen är barnen bortlämnade till andra för att deras mor “behöver göra saker för sig själv, för att må bra!”. Konsekvensen är återigen att de ringer till mig och behöver mitt stöd och råd.

Det här knäcker mig!

https://vivereiam.wordpress.com
Citera
2020-02-25, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Undrar vem av LW,s manliga "vänner " som slog ner SD på eventet? Är det PJ?

Vad jag förstår knullade väl Lena flera av dessa herrar t.o.m. paralellt med vad som framgått?
https://www.bildtagg.se/bild/1ay4qkea82hsuaxrn1uxq30b

Den andra bilden är när LW 9 mån innan mordet bjöd in sig på till stalkning till parets joggingtur med en bild av sig själv triumfatoriskt leende och svartsjuka ögon. Hanna skrev att LW var sjukt efterhängsen och var svår att undvika då hon hade full koll på catching etc. Det visar hon här.
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7be71c67-01f9-4373-9fa3-d97486abd0be_l.jpg

Ingen normalt begåvad kan tvivla på vad som fick mördaren att vi bananas.

Ditt hat mot den mördade L*ena Wesstr*m emanerar likt ett vulkanutbrott som progredierar utan att kunna stoppa.

L*na Wesstr*m är avliden och kan sålunda inte längre försvara sig mot all abundant gallimatias som du konstant framför inom dina skrivna inlägg.

Ja du @Snor-Johan, "En normal familjefar" tillåt mig le åt din imaginärt skapade bild av denne familjefader, det vore bättre om du insåg att sanningen som sådan är, talar istället för en Psykopatisk Kram-kalas Kung med ett otroligt starkt kontrollbehov av andra människor.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-02-25, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Om du tycker att det känns jobbigt är det inte så viktigt!

Som du säger; ett barn (eller vem som helst) kan ta fel.
Och förmodligen kommer vi ändå aldrig att få veta sanningen. SD kommer aldrig att erkänna.

För utredningen är det förstås en annan femma.

Om SD har återvänt, varför?
Tog han med något?
Lämnade han dörren öppen med vilja?

Kan det ha varit när han loggade in på LWs mail? Och att han lämnade dörren öppen av samma anledning som tidigare föreslagits, att det skulle ge ifrån sig ett ljud som tex riskerade väcka barnet?

Svagheten i denna spekulation är att det vore stor risk att besöka LW vid den tidpunkten, samt stor risk då barnet lika väl kunde ha vaknat när han isåfall låste upp dörren.

Min tanke är att han loggat in på mailen från distans.
Senast redigerad av Zymbal 2020-02-25 kl. 18:08.
Citera
2020-02-25, 18:07
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Detta har jag inte snappat upp. På vilket sätt tvingade föräldrarna henne att gå tillbaka till SD?

De uppgifterna har jag inte än, men jag kan ju ta reda på det.
Citera
2020-02-25, 18:12
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
En dag innan mordet. Lite om hur UW krattat manegen för misskötseln av barnen.

Redan haft ett rejält bråk på nya skolan, föräldrar och klassföreståndare inblandade. Redde ut sig
(tack vare U), men det är så skört
13 maj 2018 07:59

Lena Wesström
Jag MÅSTE ta mig i kragen nu och ta bättre ansvar med barnen. Jag är inte sjuk längre. Stukad,
sliten, skör. Men kan inte skylla på det. U går under om jag inte hjälper till nu
13 maj 2018 08:02

Lena Wesström
Men det brände till I veckan. Det blev uppenbart att jag inte tar det ansvar jag borde, han får slita för
mig med och det duger inte. Tror det vände där och då, kändes fint igår
13 maj 2018 07:56

Som bekräftas av UWs blogg.
Men har du inte fattat att UW:s blogg är fejkad, antagligen av den tokiga Malin.
Den är efterdaterad enligt de som kan kolla sådant.
Det har påpekats massor med gånger.
Den uppfattning man får av UW är dessutom att han aldrig skulle uttrycka sig på det sättet.

Eftersom du lagt den som ett citat så kommer den inte med när jag citerar ditt inlägg men eftersom den ändå är fejkad så spelar det ingen större roll.

Finns det förresten några förhör med Malin?
Det skulle vara intressant att läsa vad hon har hittat på.
Citera
2020-02-25, 18:16
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Golvbrunns-Hanna 😄
Hon var korkad som inte gjorde rent sina egna också, det kanske hade varit något mindre suspekt.
Hon och JG kommer med all sannolikhet att åtalas efter att SD döms.
Ingen av dom ska ha vårdnaden om barnen, inte heller svärföräldrarna.
Det var förresten de som tvingade Hanna att gå tillbaka till SD...

Har SD dolt sina härskarfasoner och HD låtit bli att berätta om dem för SD:s svärföräldrar?
Nu kan svärföräldrarna i så fall läsa om hur han är, eller fråga barnbarnen, och då borde de vara glada över att HD och SD är skilda, framför allt för barnbarnens skull.
Citera
2020-02-25, 18:26
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
Oroa dig inte, sperma på kjolen och blod på skoplösen kommer att räcka långt!
Nja det där hade man ju redan 2018, och tydligen räckte det inte då i alla fall. Det var väl just för att det där inte räckte så långt som man sedan fortsatte utredningen till nu 2020 för att försöka hitta något mer/bättre.

Hur gick det förresten med blodet som man sade till HD i något förhör att man hade hittat i SD:s bostad? Fick man svar på det från NFC sedan, och hur såg resultaten ut? Kan det ha varit det som gjorde att man tyckte det nådde upp till insatsstyrka, sannolika skäl och ny häktning hösten 2019?
Senast redigerad av Draifos 2020-02-25 kl. 18:59.
Citera
2020-02-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Golvbrunns-Hanna 😄
Hon var korkad som inte gjorde rent sina egna också, det kanske hade varit något mindre suspekt.
Hon och JG kommer med all sannolikhet att åtalas efter att SD döms.
Ingen av dom ska ha vårdnaden om barnen, inte heller svärföräldrarna.
Det var förresten de som tvingade Hanna att gå tillbaka till SD...

Ingen människa är fullständigt perfekt, det vill säga, att någonstans på vägen begår man förr eller senare ett misstag.

H*nna Davidss*n:s lilla misstag var att vederbörande borde absolut även ha grundligt rengjort hos sig själv och inte enbart i St*fan:s lilla golvbrunn, men det glömde vederbörande bort i alla hast.

Golvbrunns-H*nna är liksom en Vampyr-inna, det vill säga, vederbörande dras till blod och där det finns.

Det är så tillfyllest flagrant och tydligt att Golvbrunns-H*nna har hjälpt "Steffno-Fager" att rensa bort spår efter dödsmisshandeln på L*na Wesstr*m samt att vederbörande är osannfärdig så det smattrar i kvarteret för att sålunda skydda sin lilla Y*da-pojke.

Personligen blir jag mer och mer övertygad om att H*nna Davidss*n är direkt konnekterad till mordet på L*na Wesstr*m.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-02-25, 18:30
Medlem
Snor-Johans avatar
Aktbilaga 168 Lena Wesström 13 maj 2018 sid 12-13 Facebook Messenger.

Henrik Åhman
Skönt att du har vänner.
13 maj 2018 07:54

Lena Wesström
Och han har en vän som jag gillar supermycket, Roger. Det är tack vare honom vi ska till Norge.
Skulle tro jag kommer fortsätta vara vän med honom oavsett Jimmy
13 maj 2018 07:54

Lena Wesslröm
Kan orl<ar och vill
13 maj 2018 07:53

Lena Wesström
Men vi har jätteroligt, funkar asbra när vi är tillsammans. Jämnstarka som cachare, åtnjuter rätt stor
respekt i kretsen
13 maj 2018 07:52

Lena Wesström
Risken jag kan se är såklart att jag börjar fästa mig så mycket vid honom att det gör ont när det
avtar eller inte utvecklas. Han kan ju I princip ha nån annan, finns inga löften. Och jag har ju varit
med annan ...
13 maj 2018 07:51

Lena Wesström
Jag längtar efter honom, vill vara med honom, trivs med honom. Men vi leker bara, gör lattjolajban,
ingen vardag, ytterst lite dela livet och tankarna. Vi gör rätt olika prioriteringar. Tror det skulle vara
svårt. Men eftersom vi inte blandar in det och uttalat inte gör några ansträngningar att få ihop det så
gör det Inte så mycket
13 maj 2018 07:49

Henrik Åhman
Ok. Njut så länge det varar
13 maj 2018 07:48

Lena Wesström
Och tror faktiskt vi har det gemensamt att vi kommit dit att vi har det tillräckligt okej själva för att Inte
vilja riskera ordningen med nåt tjorvande
13 maj 2018 07:45

Lena Wesström
Tror han är rätt hårt bränd
13 maj 2018 07:44

Lena Wesström
Han gillar mig. Mycket. Men vill inte vara ihop i bemärkelsen vara ett etablerat par
13 maj 2018 07:44

Lena Wesström
Men på papperet finns uppenbara brister i systemet
13 maj 2018 07:43

Henrik Åhman
Vill han ha dig?
13 maj 2018 07:42

Lena Wesström
Vill vara med honom.

Lena Wesström
Vet inte riktigt varför

Lena Wesström
Dras starkt till honom

Lena Wesström
Nja

Henrik Åhman
Men hårdrockaren duger?

Lena Wesström
Heller
13 maj 2018 07:41
Lena Wesström

Han är världens finaste. Också. Som Mattan. Och Jonas, Osv. Men duger visst inte

Lena Wesström
Jörgen från Umeå

Lena Wesström
Jag har nån mera som uppvaktar
13 maj 2018 07:40

Henrik Åhman
Förstår

Lena Wesström
Jag har inte gjort nåt åt den. Tappat drivet

Så det dök upp en ny bland hennes manliga "vänner". Det har tidigare nämnts att LW egentligen inte var intresserad av SD utan bestatt av att vinna över HD sen morsning godbye. Likväl har hon en ny ovetande karl vid namn Roger som hon tycks tända på. Dock har även han gjort klart för LW att det inte kan bli något stadigt.

Var väl att hon efter att sabbat hans äktenskap som SD blev förbannad på att hon skulle lämna honom för norgeresenären Roger? Det ansågs tidigt enligt Moralens väktare vara motivet till mordet.
EN undran är om hon gjorde detta för att hämnas SD då hon visste han hade tillgång till henges Messenger .
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-25 kl. 18:37.
Citera
2020-02-25, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
För en gångs skull är vi helt överens.
SD ville ha kvar båda kvinnorna och där startade problemen.
Hade han brutit helt med LW så hade hon varit maktlös och inte behövt böna och be.
(det jag fetat)
..och hade LW å sin sida brutit helt med SD, så hade hon levt idag!

Jag har nu tagit del av förhören med A*ron, Est*er och No*a. Det är en förfärlig bild vi får ta del av: en mamma, Lena W, som struntar i sina barn och som av bl a sin dotter E uppfattas som promiskuös. Förfärligt illa av Lena att inte kunna uppträda mer vuxet/moget.
Barnens bild av mamman är att hon är närmast besatt av att hålla på med datorn och mobilen. Yngste sonen beskriver sin mamma som "mobilberoende".

Pappa Ul*f W anger i förhör att han är besviken på Lena för att hon inte kunde låta bli att ge sig i lag med SD, en gift man.
Tidigare hade hon, enl UW, haft ett rättspatos. Detta hade försvunnit sedan hon börjat smyga med SD.

Det är ingen vacker bild av Lena W som nu successivt tonar fram. Solkigt är det.
Den som har erfarenhet av mörkrumsarbete förstår vad jag syftar på.
Citera
2020-02-25, 18:50
Medlem
Vet inte om nån sett men kika in på Aktbil 150 sid 405 och framåt. Här är det en del om Flashback som kan vara lite spännande att läsa för er alla. Har bara varit inne och kastat ett öga.
Citera
2020-02-25, 18:52
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tror jag inte. Han slår dom inte, han knarkar inte, han super inte, de har mat och kläder och han läser läxor med dom. Att han är klart personlighetsstörd och är taskig mot barnen är ingen anledning att han inte skulle få delad vårdnad. Detta under förutsättning att han går fri alltså.
Hade inte SD och HD pratat om att HD och barnen skulle "försvinna"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in