2020-02-23, 11:42
Medlem
Jordgubbsflickan, har du slutat skriva i tråden? Ställde en fråga för ett tag sedan, är din gärningsman kopplad till de gubbarna som diskuteras nu?
Citera
2020-02-23, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Jordgubbsflickan, du som sitter på facit i ärendet: senaste tidens föreslagna scenario involverar som du säkert förstått en religiös församling. Enligt teorin ska flera personer i denna känna till vem som är gärningsman men har av olika skäl inte angett honom. Med tanke på dina tidigare inlägg är det också då rimligt att koppla ihop dig med församlingen och att du är en av de personer som vet. Du har ju även nämnt eller antytt tystnadsplikt etc. Jag vill noga påpeka att ovanstående inte är ett påstående att detta är sant (alltså ingen anklagelse), det är endast en teori.

Kan du avfärda ovanstående och därmed spara folk tid?

Jag avfärdar ovanstående.
Citera
2020-02-23, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsflickan
Ok, tack. Som du säkert sett är då ett alternativ att en tredje man är GM, och att han har kopplingar till GM1 och/eller GM2. Denne tillhör sannolikt missbrukarkretsar eller näst intill. Kan du avfärda även detta? Vid tiden då morden begicks, levde du då i Linköping eller i närheten och därmed hade kontakt med GM?
Citera
2020-02-23, 13:50
Medlem
Kollade igenom en del av dina gamla inlägg, Jordgubbsflickan. Svaret på min fråga finns nog där: din GM är inte någon som hänger i missbrukarkretsar eller som är halvkriminell. Snarare en socialt välanpassad person med hög "kompetens". Nu kan han väl iofs ha hamnat på missbrukarfesten ändå men det låter ju ganska osannolikt.
Citera
2020-02-23, 17:35
Medlem
Citat:

Har din GM både ett helsvenskt för- och efternamn?
Citera
2020-02-25, 05:58
Medlem
Citat:
Jag har några frågor till dig och skulle bli glad om du svarar på så många du vill/kan.
Är personen i åldern 40+ idag?
Har personen idag en ljusbrun/cendré/mörkblond hårfärg?
Har personen blivit tunnhårig eller flintskallig
- eller har han mycket hår på huvudet?
Rakt eller krulligt/lockigt hår?
Bor personen i Linköping eller Norrköping?
På landet eller i stan?
Är personen idag förälder? Gift?
Vilken bransch jobbar personen inom?
Är du 100% säker på att det är han som är GM eller är det en misstanke?

Sen önskar jag att du förklarar varför du inte tipsar polisen, du kan svara i PM om du inte vill skriva det öppet här.
Jag menar inte att anklaga dig nu men jag förstår inte varför du inte tipsar.

Tror du inte att det skulle vara skönt med ett avslut för de drabbade familjerna, för dig och för GM?
Jag menar, tror du inte att GM behöver ta sitt straff och gå vidare?
Är det inte jobbigt för dig att gå runt och veta vem det är och hålla det hemligt?
Tycker du att man ska kunna mörda ett barn och en kvinna och komma undan med det?
Tacksam för svar.
Senast redigerad av Yanii 2020-02-25 kl. 06:02. Anledning: J**la stavfel
Citera
2020-02-25, 17:39
Medlem
Finns ju inget som stämmer med den här personen, fel kläder ålder och så vidare. Antagligen någon med psykiska besvär som tror han kan ha gjort det. Finns inget motiv osv ingen koppling, ordbajs är det från jordgubben.
Citera
2020-02-25, 23:51
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Finns ju inget som stämmer med den här personen, fel kläder ålder och så vidare. Antagligen någon med psykiska besvär som tror han kan ha gjort det. Finns inget motiv osv ingen koppling, ordbajs är det från jordgubben.

Endast DNA som kan avgöra vad som är ordbajs eller inte.
Citera
2020-02-26, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Jordgubbsflickan, har du slutat skriva i tråden? Ställde en fråga för ett tag sedan, är din gärningsman kopplad till de gubbarna som diskuteras nu?
Allvarligt, tror ni verkligen att hon är på riktigt ?
Citera
2020-02-26, 11:30
Medlem
Undrar om han är simmare? Finns en lång udda person som hängde med han den äckliga punkaren som hade en död kråka fastsydd i rocken.
Citera
2020-02-27, 06:44
Medlem
Citat:
Undrar om han är simmare? Finns en lång udda person som hängde med han den äckliga punkaren som hade en död kråka fastsydd i rocken.
Död kråka i rocken? Men vad är det för skumt folk? Simmare kanske han är. Känns inte som en lagspelare, ärligt talat känns det inte som en idrottare heller.
Citera
2020-02-27, 14:23
Avslutad
Citat:
Va? Hur många märkliga original har ni i Linköping?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in