Fettisdagen till ära har de fått in vars en semla. Eftersom Lisa är nötallergiker har hon fått en specialgjord, men de misstänker att den eventuellt innehåller mandelmassa ändå. Patzy är övertygad om att det är ett mordförsök.
Alex börjar bli jobbig. Börjar han visa sitt rätta jag nu mån tro? Han studsar runt som en j-vla pajas just nu och påstår att han inte fått mackor med pålägg som dem andra lr fått äta gott som han uttrycker sig.
Senast redigerad av gs-v-se 2020-02-25 kl. 16:39.
Kan faktiskt tycka att det är rätt slarvigt av produktionen att inte kolla upp sånt innan..
Klantigt av en Nöt allergiker att inte ha koll på vad hon stoppar i sig också.
Hon kunde gått direkt till bikten och sagt att jag kan inte äta semla för att det är nötter i.
Klantigt av en Nöt allergiker att inte ha koll på vad hon stoppar i sig också.
Hon kunde gått direkt till bikten och sagt att jag kan inte äta semla för att det är nötter i.
Sami håller på att vinna. Amilia försöker hitta knep för att slippa fortsätta tävlingen.
Lisa fick kanske mandel i sin semla.
Edit: Julia blev smittad av en människa i en bakteriekostym. Så hon får inte tävla resten av veckan
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Fettisdagen till ära har de fått in vars en semla. Eftersom Lisa är nötallergiker har hon fått en specialgjord, men de misstänker att den eventuellt innehåller mandelmassa ändå. Patzy är övertygad om att det är ett mordförsök.