2020-02-25, 16:22
Medlem
__Alez__s avatar
Det är garanterat aprikoskärnor därav att man ser skal.
2020-02-25, 16:22
Medlem
Petzy är 100% mytoman

Lisa borde stämma BB för försök till död och gå ut med 1 miljon i fickan
2020-02-25, 16:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon hade ju fel!?

Nej? Eller det vet vi ju inte. Jag tror mer på att Patzy har fel.
Medlem
Sååå underbart att hitta Discord kanalen och se vilket ENORMT HAT det är emot ANTONIA och MERGIM.

Mergim:
Han är det absolut mest osäkra och förvirrade unga mannen jag sett i Svensk TV. Psykologen borde absolut inte ha släppt in en så osäker ung individ i en sådant experiment. Han tror han är snygg, pratar med kamerorna 10x mer än någon annan. Klarar inte att ha ett enda moget samtal med någon, därför passar han bra tillsammans med Anty Antonia.
Han klarar inte att vara utan henne en enda sekund för då känner han sig mobbad. Går han så klarar han knappt en minut av ensamhet innan han måste söka upp mamman som "han inte är kär i". Oidipuskomplex delux.

Anty:
När man hörde talas om henne och att hon skulle in i huset kändes det lite spännande, vågar en influencer släppa loss verkligen och klara sig 100 dagar utan att släppa en karaktär.
Nej det klarade hon absolut inte. Hon ska spela väldigt bestämd och påklistrat självsäker. Hon har önskat in Alex från sin casting vän som avslöjat på tok för mycket. Men dom är på två helt olika mentala plan. Hon lider av en extremt skev självbild utan verklighetsförankring. Hon behöver konstant bekräftelse och drar sig inte för att använda Alex men framförallt den extremt osäkra Mergim för sitt egna behov. Hon njuter av det.

Alex försökte ha en seriös konversation med henne dagen Viktoria kom in. Hon totalvägrade prata seriöst och spelade dum hela tiden och sa så lite som möjligt. Det enda viktiga hon hade att säga var att han skulle sluta "trycka ner Mergim pga av att han är ett barn". Sen sprang hon direkt till Mergim och sökte bekräftelse och berättade allt hon och Alex pratat om. Då kan hon helt plötsligt ha en vanlig konversation. Hon är på sina barn-fans nivå mentalt, jag vågar nästan säga lite efterbliven för att vara 28 år gammal. Fortfarande tycka festivaler och kända personer är superviktigt och intressant - precis som 21 år unga Mergim.

Anty och Mergim är en perfekt matchning. Båda är helt osympatiska, dryga, efterblivna, osmarta och generellt o-omtyckta som medmänniskor. Det är tur dom har varandra och mitt liv kommer bli fullständigt när sånna människor ska få en realitycheck vid kommande måndagsfinaler när de ryker 70 dagar tidigare än de själva trott.

Det bästa hade vart om Viktoria råkade läcka ur sig vid en spekulerande diskussion att "jag tror varken Mergim eller Anty kan känna sig speciellt säkra". Det hade rört om i det lilla som finns i deras två hjärnkontor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mandelarom och aprikoskärnor?
Kan det mycket väl vara
2020-02-25, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon hade ju fel!?
Hon sa åt honom att sluta hetsa innan de visste något, och det med all rätt. Varför ska Patzy gå runt och skrika "JAG HAR VARIT MED OM DETTA NÄR JAG JOBBADE DET ÄR LIVSFARLIGT" när de inte vet till 100%. Precis som Jasmine sa är det fett onödigt att skrämma upp både Lisa och alla andra. ALLA vet hur nötallergi fungerar (förutom Kim, uppenbarligen, men han är ju inte kvar längre såå), han behöver inte gå runt och skrika om det.
2020-02-25, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
herregud det kliiiiiiiiiiiiiiiiiar,jävla trams hon dör ju fan inte alls,tål inte äpplen men äter ibland och ja det kliar men man dör fan inte haha.

Omg mytoman patzy e i farten igen hehe,"satte en penna i halsen"

Nu är du bara dum faktiskt.
2020-02-25, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
herregud det kliiiiiiiiiiiiiiiiiar,jävla trams hon dör ju fan inte alls,tål inte äpplen men äter ibland och ja det kliar men man dör fan inte haha.

Omg mytoman patzy e i farten igen hehe,"satte en penna i halsen"
Han menade inte att hon svalde en penna, utan att en penna användes för att skapa ett hål in i halsen (troligtvis pga svullnad mun/hals).
2020-02-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
hörde jag rätt1? Man vill ha in antihistaminer så att lisa kan äta sin semla. Hon är villig att riskera sin hälsa för en jävla semla. En sketen semla. gå vidare ffs!
Jag hade lätt gjort det. Älskar semlor mer än allt. Stod och köade i 45 minuter för stans bästa semla tidigare idag. No ragrets.
2020-02-25, 16:27
Medlem
Kan faktiskt tycka att det är rätt slarvigt av produktionen att inte kolla upp sånt innan..
Medlem
Boonks avatar
Det var ju helt rätt av Jasse att be Patzy hålla käften. Onödigt att hetsa upp en person som Lisa, helt labil individ. Hoppas produktionen ringt bageriet och fått reda på att det var aprikoskärnor, så Jasse kan spotta Patzy i fejset en gång till!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hade lätt gjort det. Älskar semlor mer av allt. Stod och köade i 45 minuter för stans bästa semla tidigare idag. No ragrets.
Har en gratissemla i kylen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in