2020-02-23, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag menar att det är övergrepp i rättssak att hota folk med att utsätta dem för våld om de polisanmäler dem för nåt. Övergrepp i rättssak är ett brott som kan ge mellan sex månader och åtta år i fängelse.

(Det är lite som om maffian bara skulle hota att döda dem som anmäler dem falskt, så länge man talar sanning är det naturligtvis helt ok att gola.)

Jag har inte hotat någon. Få in det i din trånga skalle.

Jag är hel övertygad om att du nickar medstämmande om en moder säger "Om någon våldtar min dotter skär jag kuken av honom!" eller liknande/värre? Du har säkert kommit med sådana uttalanden själv.

Det är samma sak men det kommer du inte vilja erkänna för vad det egentligen handlar om att du vill ha makten och slippa konsekvenser av att kunna anklaga folk för våldtäkt för du vet att oavsett utgång så är mannens liv förstört.
Citera
2020-02-23, 23:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Lägg till att det är kvinnor (som vi alla vet kan slänga ur sig vad som helst för att 'vinna mark' utan konsekvensanalys) och addera att det är Svenska kvinnor (i den första nationen i världen som har en uttalad 'feministisk regering') och plussa på att hatet mellan könen är som störst där (högsta singeltätheten i världen).

Svenska kvinnor ljuger / hatar värst av alla. Kvinnohatet (egentligen avståndstagandet) är en reaktion på det.

Ironiskt nog kommer de Svenska kvinnorna lida värst men det kan du glömma att de vare sig kommer fatta eller då erkänna när/om de väl gör det. I min bok tillhör den Svenska kvinnan det absoluta bottenskrapet..
..

Den stora frågan måste bli..

trumvirvel...

Varför bryr du dig?

Ärligt talat så framstår du mest som en sinnessjuk person så som du går igång här utan någon som helst anledning.
Citera
2020-02-24, 03:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Den stora frågan måste bli..

trumvirvel...

Varför bryr du dig?

Ärligt talat så framstår du mest som en sinnessjuk person så som du går igång här utan någon som helst anledning.

Utan någon som helst anledning? Att män alldeles för ofta falskanmäls för våldtäkt anser du inte berättiga vrede, frustration och diskussion?? ..speciellt när den bemöts av just nu det du och Ipsi tidigare påvisat här?!?

..samtidigt försöker du gaslighta mig som att jag vore sinnessjuk?

Att kvinnor (riktiga offer) också lider av alla falskanmälningar skiter ni i. Ytterligare ett bevis för att ni inte kämpar för kvinnor utan enbart är ute efter män. Jag bryr mig faktiskt både för män och kvinnor (och på ett personligt plan p.g.a. 'tuff' uppväxt).

Seriöst, det är för världen omkring jag skriver här och jag är helt övertygad om att jag gör ett bättre jobb i att övertyga läsaren än er feministgalningar.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2020-02-24 kl. 03:57.
Citera
2020-02-24, 06:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Utan någon som helst anledning? Att män alldeles för ofta falskanmäls för våldtäkt anser du inte berättiga vrede, frustration och diskussion?? ..speciellt när den bemöts av just nu det du och Ipsi tidigare påvisat här?!?

..samtidigt försöker du gaslighta mig som att jag vore sinnessjuk?

Att kvinnor (riktiga offer) också lider av alla falskanmälningar skiter ni i. Ytterligare ett bevis för att ni inte kämpar för kvinnor utan enbart är ute efter män. Jag bryr mig faktiskt både för män och kvinnor (och på ett personligt plan p.g.a. 'tuff' uppväxt).

Seriöst, det är för världen omkring jag skriver här och jag är helt övertygad om att jag gör ett bättre jobb i att övertyga läsaren än er feministgalningar.

Fast det där är skitsnack. Du har flera gånger intygat att du skiter fullkomligt i svenska kvinnor och att de är det absolut största bottenskrap du kan föreställa dig. Så att du skulle bry dig om några våldtäktsoffer här i Sverige känns föga troligt.
Citera
2020-02-24, 07:01
Avslutad
Citat:
Fast det där är skitsnack. Du har flera gånger intygat att du skiter fullkomligt i svenska kvinnor och att de är det absolut största bottenskrap du kan föreställa dig. Så att du skulle bry dig om några våldtäktsoffer här i Sverige känns föga troligt.

Jag tror inte att jag sagt att jag fullkomligt skiter i att svenska kvinnor blir våldtagna. OM jag någon gång sagt nåt liknande att jag generellt skiter i hur det går för er så är det för att vid något enstaka tillfälle provocera. Jag har också vid flertal tillfällen sagt att jag egentligen inte vill er något ont och älskar kvinnor (ja, även Svenska) men känner behovet av att ruska om er så ni rebootar från filmen i ekobubblan där alla lyssnar på er och bekräftar ert upplevda lidande.

Att jag anser att ni Svenska kvinnor är bottenskrapet för mig är sant. Det är något seriöst fel på er. Givetvis är det de värsta tokskallarna som skriver här men att det saknas en rörelse ute i samhället och media mot feminismvansinnet och manshatet i media talar om allt för mig. Svenska kvinnor är vilse. Helt vilse och går mot sin egna undergång.
Citera
2020-02-24, 11:42
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Ursäkta att jag stör, jag ångrar mig redan.

Men menar du att våldtäkt är ett brott där den anklagade inte själv vet om han är skyldig?
Enligt svensk lag sen 2019 är det tyvärr så.
Oaktsam våldtäkt heter brottet och det finns ingenting en man kan göra för att försäkra sig om att inte göra sig skyldig till det.

Håll er på minst en armlängds avstånd från svenska kvinnor.
Och aldrig helt ensamma utan film eller ljudupptagning eller med öppen dörr mot rum med andra människor. Ta helst med dig någon vid allt samröre, för det finns riktiga psykopater därute som inte vill något annat än att förgöra dig och tjäna lite över 100 000 för varje lyckad "stöt".

Andra väntar bara på att få bita dig i pungen, för de ser dig som det du utmålats som av msm och public service, den förtryckande representanten patriarkatet https://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/frageladan/sexuell-teknik-och-praktik/sexuella-fantasier/jag-fantiserar-om-att-bita-av-min-killes-penis/
Citera
2020-02-24, 11:44
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Jag är lika glad varje gång du påminner om att detta fortfarande är sant.
Du och Merapi.

Du hittade nämligen ett offer även i tråden om falska anmälningar.
Vet du vad "falsk" betyder?
Senast redigerad av GaylordYanker 2020-02-24 kl. 11:46.
Citera
2020-02-24, 14:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Enligt svensk lag sen 2019 är det tyvärr så.
Oaktsam våldtäkt heter brottet och det finns ingenting en man kan göra för att försäkra sig om att inte göra sig skyldig till det.

Håll er på minst en armlängds avstånd från svenska kvinnor.
Och aldrig helt ensamma utan film eller ljudupptagning eller med öppen dörr mot rum med andra människor. Ta helst med dig någon vid allt samröre, för det finns riktiga psykopater därute som inte vill något annat än att förgöra dig och tjäna lite över 100 000 för varje lyckad "stöt".

Andra väntar bara på att få bita dig i pungen, för de ser dig som det du utmålats som av msm och public service, den förtryckande representanten patriarkatet https://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/frageladan/sexuell-teknik-och-praktik/sexuella-fantasier/jag-fantiserar-om-att-bita-av-min-killes-penis/

Ah, menar du att kvinnor ska tänka likadant? Ta med dig någon vid allt samröre med en man, oavsett vem eller var det är.
Citera
2020-02-24, 14:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jag är lika glad varje gång du påminner om att detta fortfarande är sant.
Du och Merapi.

Du hittade nämligen ett offer även i tråden om falska anmälningar.
Vet du vad "falsk" betyder?

Vet ej vad du pratar om.
Citera
2020-02-25, 06:33
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Grejen med nästan alla kvinnor är att det går bra ett tag att låna ut sin fitta i en relation i gengäld mot kärlek och/eller gentjänster. När det sedan uppstår en konflikt i relationen kommer tillhörande anklagelser om våldtäkt. Den moderna feminismen understryker detta beteende.
Citera
2020-02-25, 07:03
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsajtmedlem
Grejen med nästan alla kvinnor är att det går bra ett tag att låna ut sin fitta i en relation i gengäld mot kärlek och/eller gentjänster. När det sedan uppstår en konflikt i relationen kommer tillhörande anklagelser om våldtäkt. Den moderna feminismen understryker detta beteende.

”Nästan alla”. Mmm, visst...
Citera
2020-02-25, 07:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
”Nästan alla”. Mmm, visst...

Det är större andel av kvinnor som beter sig så än andel av män som våldtar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in