Citat:
Ursprungligen postat av
Malin.Nilsson
GUD vad hon ljuger. Det är ju självklart så att SD berättat om blodet som hittats i hans hem i nåt samtal med HD där hon krävt att få veta vad polisen "har" på honom. Här försöker hon rädda hans skinn genom att sopa vägen för sin älskade SD. Hon hjälper honom framföra hans uppdiktade förklaringar till varför det är blod i hans hem. Inte en chans att LW satt och och samtalade i sin soffa med sin största rival och berättade för henne om droppande underlivsblödningar i olika rum i SDs hus.
Tycker det är illa att HD fortfarande verkar stötta, tro på och vill ha SD som mannen i sitt liv. Särskilt när han verkar vara en riktig skitpappa till deras gemensamma barn, utöver att han under åratal varit en hemsk make. Som söndrar och härskar utifrån pedanteri, empati-brist och kontrollbehov.
Ja, inte helt omöjligt. Kanske på samma sätt som SD påstår att det kommer blod i stort sett varje gång dom har sex. Kanske för att "bevisa" att det inte skulle vara konstigt om dom hittar andra blodspår från henne i hans hus eller på hans kläder.
Aktbilaga 147, sid 455
MT = SD
F: Du pratar mycket bakifrån, har ni, har ni bara sex bakifrån menar du?
MT: Ehh nej men det är, hon, tycker att det är bra, så det blandas nog alltid in i alla fall lite
sådana, hon tycker det.
F: Blöder hon oavsett om du tar, på vilket sätt du tar henne?
MT: Ja det tror jag, jag tror att det.
F: Men tror alltså, du måste ju veta det för det är ju ...
MT: Då, du ...
F: Det är ju ni två som har sex.
MT: Ja ehh, det kommer blod varje gång, eller åtminstone mmm extremt nära varje gång, ehh
jag kan inte minnas nån gång när det inte har kommit, men det kan ha hänt, ehh och i princip
alltid så finns det, som, eller ja vi byter alltid ställningar om det inte är typ att vi är i, skogen
med termobyxor ja men då, då finns det inte så mycket varianter ehh, så nej jag kan inte säga
att jag identifierar något speciellt.