Citat:
Ursprungligen postat av
Zache
Aktbilaga 149 - komplett (540 sidor)
Sökbart och korrekt sidnumrering.
https://minfil.com/XcC5E2c5o9/B2705-18_Aktbilaga_149_p._1-540_pdf
Kan inte hålla mig från att citera ett, hrm, guldkorn, sid 174-175:
(MT: Hanna Davidsson)
MT: Lena och jag har haft ett väldigt långt och ingående samtal och berättade väldigt mycket detaljer om deras sexliv och var dom har befunnit sig i husets alla tänkbara vrår och, vad dom har gjort och inte gjort. Mmh.
[…]
FL: Okej. Vad var det hon berätta då? Om det med blodet?
MT: Eeh hon berätta att dom hade ganska våldsamt sex. Eeh, det var det bästa sex Stefan nånsin hade haft. Dom hade sex ofta, dom hade det jämt. Och det var även om jag var hemma. Och det var överallt, och på alla tänkbara konstiga platser och vinklar och vrår. Eeh, och att oftast blev det så att hon blödde, för att det var så, gymnastiskt eller var hon uttryckte det...Eeh, mmh.
FL: ... Ha. Eeh, men det här samtalet, är det nått som .. som ni har fört på telefon eller?
MT: Nehej. Jag var hemma hos henne.
FL: Du var hemma hos henne.
MT: Mmh.
FL: Aah.
MT: Satt i henne soffa i över en timme.
FL: Mmh.
MT: Två timmar kanske till och med.
Vad säger man, "in your face"?
Men vad fan, det är ju ett rent under att BO levde så länge som hon gjorde, att inte MGK slog ihjäl henne där visar på att MGK måste ha ett tålamod mot lidande och förnedring som är större än Job,s, han blev ju rejält prövad av vår herre men fan vet om inte MGK fick stå ut med mera skit än han.
Hur djävla destruktiv kan man vara innan allt brister?
Jag skrev det redan igår, jag har aldrig varit med om att läsa om ett BO som så envetet jobbat för sin egen olycka, helt otroligt.