2020-02-24, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gretasgodeman
När fel barn blir antastat kommer den farsan att sätta sig utanför gettot med halvautomatisk 308 med ljuddämpare, värmesikte och 20-skottsmagasin. Sen är det inbördeskrig. Genom att inte agera så antar jag att det är det som myndigheterna vill provocera fram. Vad är annars syftet med att vara så jävla flata mot de här jävla kaosmänniskorna?
Var så säker. Det är planerat sedan 60 talet.
Citera
2020-02-24, 20:26
Medlem
FinskSvartskalles avatar
vilka jävla små muppar.
sluta dalta med minderåriga.
LÅS IN DOM
Citera
2020-02-24, 20:28
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Ville de ha spaden?
När man börjar i förskoleklass så är det dags att röka cigaretter. När man är tio så kan man ha börjat med hasch, börjat fundera på att stjäla mopeder, cyklar m.m. och man snattar frenetiskt. I undantagsfall så klarar barnet skolan problemfritt, men ungefär 90% av våra "svenska barn" gör detta idag.
Citera
2020-02-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NGDP
Haninge kommun har Brandbergen och Jordbro som utsatta områden, men inget särskilt utsatt område.

Vad skulle dessa områden vara utsatta för? Dåliga jordförhållanden, missväxt eller möjligen dåligt dricksvatten? Jag förstår inte...
Citera
2020-02-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Var så säker. Det är planerat sedan 60 talet.
Av vilka då?
Citera
2020-02-24, 20:36
Medlem
Kissdroppes avatar
Jag blir inte förvånad. Haninge är ett jävla skitställe som enbart lyckats producera kriminella, wannabe gangsters och fotbollshuliganer. Helt klart ett säreget ställe. Redan på 80-talet var det känt för att vara ett tillhåll för knarkare och kriminella.

Troligtvis är det väl farsan som blivit hotad, men att de nämnt hans unge. Så media kör på inriktningen att det är 1-åringen som fått en kniv mot sig.
Citera
2020-02-24, 20:38
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Fake news - detta kan bara inte ha hänt! ALDRIG!!!
Citera
2020-02-24, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Vad skulle dessa områden vara utsatta för? Dåliga jordförhållanden, missväxt eller möjligen dåligt dricksvatten? Jag förstår inte...

https://sv.wikipedia.org/wiki/Utsatt_omr%C3%A5de
Citera
2020-02-24, 20:54
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Jo42V8/ettaring-hotades-med-kniv-av-aldre-barn

"Ettåring hotades med kniv av äldre barn

En 1,5-årig pojke knivhotades under måndagen av barn i tioårsåldern i Jordbro.

Pappan larmade omedelbart polisen som söker efter förövarna med helikopter och hundar."

Vilka är dessa Jordbrobarn?
1,5-åringen var säkert en nasse, eller också tittade han hotfullt på de unga studenterna.
Citera
2020-02-24, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkeborgBombare
Att tioåringar går runt med kniv på våra gator är ju bara sjukt. Vad gjorde man själv i den åldern?

Detta var new low. Kommer det någonsin att vända? Löfven, AVGÅ!
Ja de sjukt, dock inte HELT ovanligt. När jag va liten va de en 10åring som tog med kniv till skolan ett par gånger. En schweizerkniv. Men den lekte han med på rasten, typ han hackade i lera och täljde pinnar typ, ganska oskyldigt alltså, men dessa unga pojkarna som drar kniv mot 1,5 åring känns ju inte helt stabila även om de säkert va ett "skämt" eller sätt för att imponera på dem andra. Någon av dem lär gola och säga vem av dem de var till sina päron.
Citera
2020-02-24, 21:02
Medlem
1,5 åringar är inte så lätta att förstå så säkert bara ett missförstånd som spårat ur.
Dom vill inte riskera att 1,5 åringen ska kunna hämta polare från förskolan så därför låser dom honom genom att dra kniv!
Citera
2020-02-24, 21:30
Medlem
Ärligt talat tror jag att det bara är ett gäng grabbar som jiddrar. Men dessa ungar måste förstå att man inte kan springa runt och knivhota folk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in