2020-02-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Snälla sluta sprida falska rykten!
Om ni ser live så ser ni att dom i huset gillar henne mer än andra
2020-02-24, 20:01
Medlem
Lillamig72s avatar
Jag ska rösta på Jasse för fortsatt drama i huset. Och för Samis skull.
Det andra alternativet är inget alternativ.....
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-24 kl. 20:04.
2020-02-24, 20:02
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Om ni ser live så ser ni att dom i huset gillar henne mer än andra

Men de som gillar henne vet inte om att hon snackar skit om dem så fort fettot är på sin säng
2020-02-24, 20:02
Medlem
Boonks avatar
Ikväll röstar vi för SAMI gott folk, med andra ord: rösta för att Jasmine ska stanna.

Förtydligar kvällens spelregler igen - röstningen mellan Jasmine och Patsy startar INNAN vinnaren av stegräknartävlingen presenterar vem hen räddar.
Den med flest röster har chansen att stanna, den med minst röster riskerar att lämna om den inte blir räddad av vinnaren i tävlingen.
2020-02-24, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Ja och så verkar han ändå ha ett hjärta. Har noterat det flera gånger faktiskt. Att han genuint verkar BRY sig om de andra i sin närhet. Tex när Mergim frågar om inte Patzy kan stryka hans skjorta och han direkt ba "SJÄLVKLART". Jag gillar sånt. När man är snäll. Och o-egoistisk. Och sen nu ba "Jag är orolig för Mergim och hans Mage.." När han satt i gymmet med Lisa. Hur go är man inte då? Sen vill jag minnas i början av BB att Patzy sa något liknande med "Han får INTE känna sig utanför!" när Sammi drog sig så mycket tillbaka i början.

Sen älskar jag hans skratt. När han väser sådär.
Det smittar av sig.

Kunde inte sagt det bättre själv faktiskt. Håller helt med!
2020-02-24, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag ska rösta på Jasse för fortsatt drama i huset. Det andra alternativet är inget alternativ.....

Äh kom igen nu, vi alla här i tråden vet att du älskar Patzy!!!
2020-02-24, 20:05
Medlem
gabrielle2s avatar
Många här inne verkar vara väldigt fixerad vid Amelia och hennes kropp och faktiskt mer än vid de övriga tjejernas kroppar 😉
Jag tycker att Amilia är fin men jag kan inte med hennes ständiga pratande och de andra nickedockornas beundrande tystnad.
Julia har sagt i bikten iallafall att Amilia pratar, pratar och pratar.
Mest tråkigt är väl att kameror följer henne hela tiden och skruvar ner volymen när andra pratar och höjer hennes. Även när hon är i sovrummet hörs hon tydligt när de andra sitter och pratar i soffan tex. Även med Antonina gör det så av och till. Det har jag uppfattat i allafall.
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Äh kom igen nu, vi alla här i tråden vet att du älskar Patzy!!!
Hahaha. Fast jag måste erkänna att det skulle vara gött att se honom fyllegörabortsig in television igen 😎
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-24 kl. 20:08.
Medlem
Zoom008s avatar
Hur går röstningen till? Jag har bara tv-kanalen. Väldigt gammalmodig tydligen.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Dom hatar bara henne för hon är poppis trots lite övervikt , o den första o enda som haft sex i huset . Dagisbarnen slutar nog snart tjata om hennes vikt

Nu får du ge dig med dina lögner i tråden!!

Scrollar alltid förbi dina meningslösa inlägg, men här såg jag ordet sex och blir tvungen att reagera.
2020-02-24, 20:07
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Mest tråkigt är väl att kameror följer henne hela tiden och skruvar ner volymen när andra pratar och höjer hennes. Även när hon är i sovrummet hörs hon tydligt när de andra sitter och pratar i soffan tex.

Hon känner ju Johanna Nordström, samma tjej som tar hand om BB-twitterkontot. Det är väl "tack" vare Johanna det är såhär
2020-02-24, 20:07
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hur går röstningen till? Jag har bara tv-kanalen. Väldigt gammalmodig tydligen.

CMORE-appen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in