2020-02-24, 19:58
Medlem
foxieroxies avatar
Någon mer än jag som tycker att Anty ser ganska elak ut i ögonen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Om du hatar blåvalen så rösta att Jasmine stannar kvar.
Dom hatar bara henne för hon är poppis trots lite övervikt , o den första o enda som haft sex i huset . Dagisbarnen slutar nog snart tjata om hennes vikt
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Fast L är inte Lisa

Jaha okej, så Lennie boy som brukar vara i gymmet? Undrar varför han äter mycket ...
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Är benägen att hålla med. Han ser verkar lite naiv ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag älskar också Patzy. Utan honom blir BB ännu hopplösare. Älskar hans skratt som alltid slutar med hosta.
Rolig gubbe. Är det någon som kan göra bort sig ordentligt så är det Patzy.

Ja och så verkar han ändå ha ett hjärta. Har noterat det flera gånger faktiskt. Att han genuint verkar BRY sig om de andra i sin närhet. Tex när Mergim frågar om inte Patzy kan stryka hans skjorta och han direkt ba "SJÄLVKLART". Jag gillar sånt. När man är snäll. Och o-egoistisk. Och sen nu ba "Jag är orolig för Mergim och hans Mage.." När han satt i gymmet med Lisa. Hur go är man inte då? Sen vill jag minnas i början av BB att Patzy sa något liknande med "Han får INTE känna sig utanför!" när Sammi drog sig så mycket tillbaka i början.

Sen älskar jag hans skratt. När han väser sådär.
Det smittar av sig.
2020-02-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, nej, hon är kort och faktiskt inte jättefet. ALLA killar därinne är korta, ingen är över 185 och det fuckar med allas referensramar.
Eftersom jag är en äkta besserwisser, så måste jag påpeka att Amilia precis sa "Jag är 176 centimeter lång". Alltså inte definitionen av kort, snarare tvärtom, vilket jag också sa.

Vet att diskussionen egentligen handlade om någonting annat, men jag älskar att ha rätt så för mitt egos skull måste jag bara lyfta detta en sista gång
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag älskar också Patzy. Utan honom blir BB ännu hopplösare. Älskar hans skratt som alltid slutar med hosta.
Rolig gubbe. Är det någon som kan göra bort sig ordentligt så är det Patzy.

Håller med Sista låten med Lisa för i kväll men den vackraste https://www.youtube.com/watch?v=9PNi4Oi2COo
Senast redigerad av aktapirenelskling 2020-02-24 kl. 20:02.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det tyckte jag redan i förmiddags. Djävla ältande om något helt ointressant.
Det har varit 80% av inlägget i 2 v om hennes vikt tyvärr
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Har det nån betydelse ? Börjar bli tjatigt detta med hennes vikt
För mig saknade det helt betydelse tills du började gnälla om det. Det här är helt och hållet din förtjänst. Tänkte inte ens på hennes vikt innan. Grattis!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det tyckte jag redan i förmiddags. Djävla ältande om något helt ointressant.

Håller med. Det är så uppenbart så det är inget att älta om.
Medlem
Citat:
Dom hatar bara henne för hon är poppis trots lite övervikt , o den första o enda som haft sex i huset . Dagisbarnen slutar nog snart tjata om hennes vikt

Snälla sluta sprida falska rykten!
2020-02-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
För mig saknade det helt betydelse tills du började gnälla om det. Det här är helt och hållet din förtjänst. Tänkte inte ens på hennes vikt innan. Grattis!
Vad har jag med det att göra , läs mina inlägg om detta i förra veckan
2020-02-24, 20:01
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Ja och så verkar han ändå ha ett hjärta. Har noterat det flera gånger faktiskt. Att han genuint verkar BRY sig om de andra i sin närhet. Tex när Mergim frågar om inte Patzy kan stryka hans skjorta och han direkt ba "SJÄLVKLART". Jag gillar sånt. När man är snäll. Och o-egoistisk. Och sen nu ba "Jag är orolig för Mergim och hans Mage.." När han satt i gymmet med Lisa. Hur go är man inte då? Sen vill jag minnas i början av BB att Patzy sa något liknande med "Han får INTE känna sig utanför!" när Sammi drog sig så mycket tillbaka i början.

Sen älskar jag hans skratt. När han väser sådär.
Det smittar av sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in