Citat:
Ursprungligen postat av
Shishio
Varför ska jag hjälpa en människa som kallat sådana som mig rasister bara för att vi stödjer SD? Dessa människor hatar mig, varför ska jag hjälpa dem? Dessutom föredrar de utländska män över svenska män, varför skulle annars majoriteten av svenska kvinnor rösta på sjuklövern? De vill ha hit fler av dessa män. Så de får skylla sig själv om de blir våldtagna, helt och hållet deras fel.
I folks ögon som inte röstar på SD så kan de tro att alla är rasister. I andras folks ögon som inte röstar på V tror på att alla vänsterfolk är huliganer. Det blir så när man blickar från utsidan och det stämmer naturligtvis inte. Hon hatar inte dig som person för hon känner inte dig. Hon hatar dig för att du är en Sverigedemokrat och i hennes ögon är alla sverigedemokrater rasister.
Hon som röstar på ett annat parti än SD vill naturligtvis inte ha hit en afrikan som våldtar henne och det är inte hennes fel om det skulle bli så. Det finns många andra problem i samhället än invandringen som måste lösas och det är vad hon tror på.
Naturligtvis är det inte så att många svenska kvinnor föredrar invandrare och jag tror att procenten är oerhört låg. Man kan inte hjälpa att man blir förälskad i en person som är intressant pga personlighet, intresse och kunskaper.
Jag respekterar folk som röstar på det dom tror på men det måste bli ömsesidigt. Annars kommer det aldrig bli bättre i Sverige.
Invandringsfrågan är stor just nu och det är inte konstigt med alla som har kommit hit på kort tid. Men jag tror ändå att det kommer lösa sig med tiden oavsett vilka som styr Sverige. Vi får hoppas på snart så att vi ALLA kan börja ta tag i andra problem Sverige lider av.