2020-02-24, 11:31
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
HD hade strapon på?
Då gillar SD att bli rövknullad iaf, då är han bi kanske. Då kommer frågan upp hur intima han och Joikarainen och JG egentligen var.

Haha vilka fördomar - hur blir man bi av att man som man vill att en kvinna knullar en?

Snarare intressant att han vill vara bottom ...
Citera
2020-02-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Lugnt, kör ctrl F och skriv in rätt sök ord. Hoppas du finner. Men vem är denna K*rin då? Trekant med HD och SD, blir bara mer och mer snask i detta gäng.
Sökning funkar inte i de filer jag letar i. Får vänta till jag kommer hem från jobb ikväll.
Citera
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag kan mycket väl ha tolkat fel. Men jag tror ju allt om de här människorna!

Det finns ju även en K*rin som både HD och JS frekvent letar burkar tillsammans med. Trion var bl.a. på gemensam Tysklandsresa i somras. JS sägs enligt trådpostare ha haft ett förhållande med LW ca 2014.
Citera
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Har du efternamn på K*arin? Försöker få en bild av vilka som var i detta gäng. Undra om Herr G också fick vara med och böka i rövarna.

Nej tyvärr. Jag trodde ju det var kusinen Karin och att hon lämnat innan HD och SD började hålla på.
Citera
2020-02-24, 11:38
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Sökning funkar inte i de filer jag letar i. Får vänta till jag kommer hem från jobb ikväll.

Sida 48 om det kan hjälpa
Citera
2020-02-24, 11:39
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Det finns ju även en K*rin som både HD och JS frekvent letar burkar tillsammans med. Trion var bl.a. på gemensam Tysklandsresa i somras. JS sägs enligt trådpostare ha haft ett förhållande med LW ca 2014.

Har du efternamn på K*arin?
Citera
2020-02-24, 11:39
Medlem
Citat:
Sida 48 om det kan hjälpa
Vilken del i 164:an?

Edit: jag har bara den som är inlagd i molnet men hur många delar som helst. Där hemma är den i ordning i datorn. Men jag kikar runt.
Citera
2020-02-24, 11:40
Medlem
Citat:
Kära nån. Wow. Det blir nog ännu fler timmar än så om jag räknat rätt. Krmkr berättade om advokatens inlaga. Fan - detta är ju en thriller!! Vore nästan läge om de skickade direkt till Krmkr?

Jo det blir lite fler timmar så de båda kommer va svin trötta. Jag ordnar det på rasten och skickar till @Panzer som jag vet vill vända lite till
Citera
2020-02-24, 11:44
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Vilken del i 164:an?

Edit: jag har bara den som är inlagd i molnet men hur många delar som helst. Där hemma är den i ordning i datorn. Men jag kikar runt.

Zippen som heter B2705-18 --> Aktbilaga 164 --> B2705-18 Aktbilaga 164 (p. 1-99, 139-305)

Jag är ingen höjdare på datorer och sånt, hoppas detta kan hjälpa
Citera
2020-02-24, 11:45
Medlem
LW: "Var Karin framför eller bakom? Tg som tog initiativ?"

SD: "Hon hade strap-on hon med".

Hur tolkar man ovan?
Citera
2020-02-24, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Nej, särskilt inte om man haft ett nära förhållande med den som försvunnit, varit bland de sista som haft kontakt, tar sig på eget bevåg till polisen för att visa upp en chatt och åker iväg på semester fast allra bästisen är försvunnen.

Inte alls rimligt att man glömmer någonting i en sån situation. Han kommer ihåg exakt vad som hände, men är sämre på att komma ihåg sina uppdiktningar?

Har försökt plöja lite till i FUP, men känner mig som en hyena och mår dåligt av att se SD:s maktfullkomlighet. En vidrig domptör av högre rang som växlar mellan god-ond och charmig-osympatisk. Helt avsaknad av samvete och empati.

Nu tänker jag inte läsa mer i alla mängder av chattar. Ser däremot fram emot att läsa förhör med JG och HD.
Har inte hittat något med HD ännu. Kanske kommer i nästa del?

Tipsar om att dokumenten som laddas upp döps om så de inte hamnar högst upp vid googling på målnumret.

Hur tänker du där, det är väl bara bra om de kommer upp vid googling på målnumret...?
Citera
2020-02-24, 11:46
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
LW: "Var Karin framför eller bakom? Tg som tog initiativ?"

SD: "Hon hade strap-on hon med".

Hur tolkar man ovan?

Tolkar det som en trekant mellan HD, SD och K*arin, där kvinnorna har varsin strap-on? Sex med varandra, sex med SD osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in