2020-02-24, 00:32
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag pendlade mellan 55 och 60 från att jag växte klart (i sjuan-åttan) fram till att jag var typ 22, såg sjuk ut (och kände mig sjuk). Nu när jag ser bilder på mig själv undrar jag hur jag kunde spela fotboll utan att fysiskt gå sönder.
Jag bryr mig inte heller och jag tycker inte ens att Amilia är speciellt stor. Hon får oförtjänt mycket skit för sin kropp i den här tråden, men vad ska man förvänta sig ens.
Jag förstår heller inte pratet om att Amilia är tjock. Jag ser inte det.
Jag har vägt 48 kg och tyckte att jag var tjock.
Jag har väldigt svårt att se om någon är tjock eller för smal. Det måste vara extremt åt båda hållen för att jag skall kunna se. Jasmine tex! Är hon för smal eller normalt smal. Har svårt med det här med kroppsuppfattning.
Jessica var för smal, det såg jag.
2020-02-24, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag vet inte, jag bryr mig inte. Har annat att lägga tid och energi på än att fundera på hur mycket en människa väger.

Ändå hänger du på Flashback heligamoder, har du inget jobb att gå till i morgon
2020-02-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
DIREKT Martin kommer in i sovrummet börjar Amilia härja. Är hon helt jävla efterbliven? Vill fan för allt i världen att Jasse stannar imorgon bara för att störa ut blåvalen
Stackars Lennie som måste stå ut med henne. Han verkar ej uppskatta det men är för mesig för att säga ifrån.
Medlem
riskns avatar
Det är lite roligt att Martin vill sova i rummet 2 när alla där inne förutom Amilia ogillar honom. Är han så dålig på att läsa rummet och tror att han är med i deras grupp? Han kanske helt enkelt inte bryr sig.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Om Martin kommer in i rummet efter han och Jasmine har myst färdigt så lär Amilia attackera honom direkt för att få ligga vredvid honom.

Är det någon jag vill ska ut är hon nr 1 på min lista nu. Klarar inte längre av hennes konstanta babblande och hon är så dryg. Dessutom lurar hon ingen med sitt snack om att hon gör gruppen en tjänst genom att offra sig och sova med Martin för att få ut information från honom
Så äckligt beteende jag klarar inte av henne 😄 En sann martyr som offrar sig för gruppen verkligen.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Kunde ingen lånat ut sin säng till kärleksparet?
Sista chansen till sex i huset, finns inga andra kandidater, nej ingen vill se bögsex.
Nä. mina grannar skulle vakna om Mergim tar den i 2an. han skulle skrika förmycket. Men en strumpa i munnen kanske det funkar.
2020-02-24, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag förstår heller inte pratet om att Amilia är tjock. Jag ser inte det.
Jag har vägt 48 kg och tyckte att jag var tjock.
Jag har väldigt svårt att se om någon är tjock eller för smal. Det måste vara extremt åt båda hållen för att jag skall kunna se. Jasmine tex! Är hon för smal eller normalt smal. Har svårt med det här med kroppsuppfattning.
Jessica var för smal, det såg jag.
Är likadan. Eller ah, handlar väl mest om att jag inte bryr mig om hur andra ser ut. Det är ett riktigt lågvattenmärke att ge sig på en persons kropp/utseende. Förstår verkligen att man kritiserar folks beteenden, det är jag helt okej med. Men att kalla någon öknamn baserat på deras kroppar är riktigt lågt. Men som sagt, vad ska man förvänta sig.
2020-02-24, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det är lite roligt att Martin vill sova i rummet 2 när alla där inne förutom Amilia ogillar honom. Är han så dålig på att läsa rummet och tror att han är med i deras grupp? Han kanske helt enkelt inte bryr sig.
Han har svårt att läsa av sociala sammanhang pga sin asperger. (Nej det är inget bekräftad och jo jag tror 100% på det är hans diagnos).
2020-02-24, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Ändå hänger du på Flashback heligamoder, har du inget jobb att gå till i morgon
Nope.
2020-02-24, 00:36
Medlem
Varför i helvete har dom två kameror i sovrum 2, när jassa och lisa är inne på toan tillsammans just nu och jassa precis varit i bikten innan lisa kom dit?
2020-02-24, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Så äckligt beteende jag klarar inte av henne 😄 En sann martyr som offrar sig för gruppen verkligen.
Snart smyger hon väl fram och knuffar bort Lisa på golvet ”Förlåt men jag måste offra mig och ligga bredvid honom”
2020-02-24, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Snart smyger hon väl fram och knuffar bort Lisa på golvet ”Förlåt men jag måste offra mig och ligga bredvid honom”

Blåvalen eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in