2020-02-24, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jasmine har sagt att hon är 1.78 - 1.79, det är det enda jag måttet jag har hört. Så ja, hon är definitivt lång för att vara tjej, och det är få killar i huset som är uppenbart längre än henne. Amilia är inte längre än Jasmine, och Anty sa någon gång att hon själv var 1.60 ..

.. så Amilia borde hamna någonstans där emellan. Okej, hon kanske inte nödvändigtvis är jättekort, men vi kanske kan enas om att hon antagligen inte är lång - för att vara tjej.
Nej, Amilias längd har diskuterats här i tråden innan och då skrev någon att hon är lång. Kommer inte exakt ihåg hur lång, men har för mig att det var över 175.

Fast är hon över 165 är hon ju per definition lång för att vara tjej, eftersom snittet ligger på det. Speciellt om hon nu är runt 175, då är hon ju en hel decimeter längre.
2020-02-24, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, Amilias längd har diskuterats här i tråden innan och då skrev någon att hon är lång. Kommer inte exakt ihåg hur lång, men har för mig att det var över 175.

Fast är hon över 165 är hon ju per definition lång för att vara tjej, eftersom snittet ligger på det. Speciellt om hon nu är runt 175, då är hon ju en hel decimeter längre.

Hur många kilo har blåvalen
2020-02-24, 00:29
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
😂😂😂 ok!
Nä jag skäms inte.
Det jag har tänkt på mer är om Glasman och Sami kommer att vara vänner efter BB.
De verkar inte leva i samma världar.
Har egentligen inte så mycket gemensamt mer än humorn och att båda verkar ha ett behov av att dra sig undan folkmassan.
Detta med att mingla verkar inte vara deras intresse. Inte i huset iallafall.
Glasman springer efter Sami, och har benkoll på Sami. han klarar sig bra utan Glasman. Glasman försöker hänga med och försöker vara rolig.
Utan Sami skulle Glasman va så tråkig.
2020-02-24, 00:30
Medlem
Rätta mig gärna om jag har fel men är det så att man hela tiden ligger 1 dag efter? Alltså avsnittet som sänds tex söndag kväll är en summering av hela lördagen? Sen måndagen är det blandat med live och vad som hände under söndagen?
2020-02-24, 00:30
Medlem
Om Martin kommer in i rummet efter han och Jasmine har myst färdigt så lär Amilia attackera honom direkt för att få ligga vredvid honom.

Är det någon jag vill ska ut är hon nr 1 på min lista nu. Klarar inte längre av hennes konstanta babblande och hon är så dryg. Dessutom lurar hon ingen med sitt snack om att hon gör gruppen en tjänst genom att offra sig och sova med Martin för att få ut information från honom
2020-02-24, 00:31
Medlem
Kramar inte blåvalen mergom? Ovanligt
Medlem
DIREKT Martin kommer in i sovrummet börjar Amilia härja. Är hon helt jävla efterbliven? Vill fan för allt i världen att Jasse stannar imorgon bara för att störa ut blåvalen
Medlem
foxieroxies avatar
Varför sover inte Martin hos Jassa?
2020-02-24, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Jag vet inte, jag bryr mig inte. Har annat att lägga tid och energi på än att fundera på hur mycket en människa väger.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Rätta mig gärna om jag har fel men är det så att man hela tiden ligger 1 dag efter? Alltså avsnittet som sänds tex söndag kväll är en summering av hela lördagen? Sen måndagen är det blandat med live och vad som hände under söndagen?
Typ nått sånt.
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50

85 kg kanske
Bannlyst
Kunde ingen lånat ut sin säng till kärleksparet?
Sista chansen till sex i huset, finns inga andra kandidater, nej ingen vill se bögsex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in