2020-02-23, 20:32
Medlem
Lobbaaans avatar
Negern äter som negrer gör, är inte ett dugg förvånad att han inte vet vad kniv och gaffel är för något.

Kanske ligger nåt i att mergim och lennie är homo? Är ju inte normalt att två killar kladdar på varandra som de gör vänskapligt.
2020-02-23, 20:33
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Det finns en låt av Tommy Nilsson som heter kom Amilia
och en låt med Fronda som heter "Rullar fram"
2020-02-23, 20:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Saken är ju ändå att BB själva gör reklam för olika alkoholsorter. Deltagarna skriker å vad gott med x..
Dubbelmoralister igen.
Det kanske handlade lite om att inte romantisera drickande ändå, för jag minns att Glasman, Jessica och Jasmine kunde prata hur mycket de ville om hur mycket de älskar McDonald's utan att BB protesterade.
2020-02-23, 20:35
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Också hör han säga Nugge hela tiden, vad är det ens?

Jag tänker direkt på dubbel-nugge a la Walter i 112 aina

https://youtu.be/limFrmVXffg
2020-02-23, 20:35
Medlem
__Alez__s avatar
Många som har gratisveckorna på cmore som säger att det blir skönt att slippa skiten.
Många av er kommer inte kunna hålla er utan köpa cmore.
2020-02-23, 20:36
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det kanske handlade lite om att inte romantisera drickande ändå, för jag minns att Glasman, Jessica och Jasmine kunde prata hur mycket de ville om hur mycket de älskar McDonald's utan att BB protesterade.
Nä de ska väl bara dricka det BB bjuder på och kanske säga usch för alkohol, skål vad gott det inte var, här ta inte en till. Skål! 😂😂😂
2020-02-23, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tror ni det blir någon form av twist imorrn? Att två personer bara sitter känns inte rättvist. Har gärna kvar Jasmine och Patzy. Sjukt att hela Anty-grupperingen sitter säkert. Det är ju typ INGEN av tittarna som gillar den gruppen förutom Anty's 13åriga följare.

Sant håller med
2020-02-23, 20:38
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Kommer att titta mindre framöver men inte helt bojkotta. Erkänn att även du kommer att flika in eller åtminstone kika in då och då,

Tror fan inte jag kommer titta mer alls, för besviken på den värdelösa festen det fanns möjlighet att det kunde ha spårat totalt! kanske om det kommer upp ett klipp med nått utbrott eller nått...
Medlem
Ha kvar både Patzy och Jasse eller kicka en av dom och ta in en ny deltagare, vad hade ni valt?
Medlem
Jag avgör efter förhoppningsvis fest imorgon om jag fortsätter cmore
2020-02-23, 20:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Jävligt löjligt hur låg nivå det blivit! för att orka se skiten lär man ju ha iq som en somalier 70~ eller malmens1, slöseri med tid att se skiten när det ändå inte händer nått och om det blir halvintressant blir det censur direkt...
Jag förstår inte varför du bryr dig eller vad du gör i den här tråden, men om det är någon tröst så ska jag göra ett allvarligt försök att sluta kolla om Jasmine åker ut i morgon.
2020-02-23, 20:39
Avstängd
omg gose jävla cancer snack herregud!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in