Borgmästaren ser smått förvirrad ut vid måltiden. Det är pasta med köttfärssås och han äter med händerna
Jag höll på att spy när han satt där och tryckte in mat med händerna och smackade som något djur. Har han inte fått någon uppfostran? Är hur du vill i din ensamhet men att sitta och hålla på sådär när andra äter är bara osmakligt. Bönen orkar jag inte ens kommentera.
Senast redigerad av Ketchupalskaren 2020-02-23 kl. 20:29.
Anledning: Stavfel
Borde ju fortfarande vara 4. Lennie och Jessica ersatte Isabel och Kim, sen gick Jessica och blev ersatt av Martin.
Så eg borde de vara 16 Pers nu eftersom 4 nya skulle komma. De hade nog inte räknat med att några skulle tvingas lämna.
Men sen är ju frågan om de fått planera om nu. Men 16 var nog tanken för är väl 16 sovplatser.
Nej så troddevej deltagarna de sa de skulle invända och de sa i ankomst programmet 4 skulle in denna vecka. 3 har kommit
Nej, det är glest i ordförrådet bland flera av deltagarna därinne. Mergim verkade fortfarande tro i kvällens avsnitt att Amilia mordhotade honom häromdagen när hon sa att hon hade kunnat döda honom verbalt om hon ville..
Tror ni det blir någon form av twist imorrn? Att två personer bara sitter känns inte rättvist. Har gärna kvar Jasmine och Patzy. Sjukt att hela Anty-grupperingen sitter säkert. Det är ju typ INGEN av tittarna som gillar den gruppen förutom Anty's 13åriga följare.
De pratade om olika spritmärken i över 20 min. =reklam.
De måste dölja reklammärken på kläderna med.
Saken är ju ändå att BB själva gör reklam för olika alkoholsorter. Man ser både burkars märke och flaskornas. Deltagarna skriker å vad gott med x..
Dubbelmoralister igen.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-23 kl. 20:33.
Jag höll på att spy när han satt där och tryckte in mat med händerna och smackade som något djur. Har han inte fått någon uppfostran? Är hur du vill i din ensamhet men att sitta och hålla på sådär när andra äter är bara osmakligt. Bönen orkar jag inte ens kommentera.
Ja. Vad är det där. Ge honom en gaffel i alla fall. Ser att de andra glor surt på hans bordsskick.
Vi får se om dom får in dricka imorgon efter livesändningen. Rejält med dricka så att det blir lite skandaler Festen igår var ju så tråkig. En totalt bortkastad kväll
Borde ju fortfarande vara 4. Lennie och Jessica ersatte Isabel och Kim, sen gick Jessica och blev ersatt av Martin.
Så eg borde de vara 16 Pers nu eftersom 4 nya skulle komma. De hade nog inte räknat med att några skulle tvingas lämna.
Men sen är ju frågan om de fått planera om nu. Men 16 var nog tanken för är väl 16 sovplatser.
Skumt då hur bb gruppen på Facebooksidan dvs support gruppen har 16 rutor varav 4 tomma platser som att de vetat det ska komma in 16 redan från start
Så skönt att sluta kolla på skiten! är det fler som bojkottat skiten? skulle vara kul och se hur dåliga tittarsiffrorna är, borde börja sjunka drastiskt nu efter 2v.
Kommer att titta mindre framöver men inte helt bojkotta. Erkänn att även du kommer att flika in eller åtminstone kika in då och då,