2020-02-23, 15:06
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, känns som det var genomtänkt och påkostat på ett helt annat sätt. Jag minns det där vinteruppdraget de hade när de bodde i tält på gården och skulle hacka sig genom ett stor isblock eller vad det var, och de tvingades bajsa i ett skjul. När det var fest så var det ordentligt, de hade musikrättigheter och kunde spela allt möjligt, ingen jäkla hissmusik.

Huset, kamerorna och mickarna är kanske dyra, men i allt övrigt är årets BB är en riktig budgetversion. Stegräknare och stuprännor, vad är det.

Haha ja du tänker på sibirienuppdraget, helt fantastiskt galet😀
2020-02-23, 15:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Byter till vaddå?
88=HH i alfabetet
Nazi siffror.
1488 har Sami på ena handen. 14 står för 14 ord 88 står för H...H......
Senast redigerad av Lunatic 2020-02-23 kl. 15:10.
2020-02-23, 15:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, känns som det var genomtänkt och påkostat på ett helt annat sätt. Jag minns det där vinteruppdraget de hade när de bodde i tält på gården och skulle hacka sig genom ett stor isblock eller vad det var, och de tvingades bajsa i ett skjul. När det var fest så var det ordentligt, de hade musikrättigheter och kunde spela allt möjligt, ingen jäkla hissmusik.

Huset, kamerorna och mickarna är kanske dyra, men i allt övrigt är årets BB är en riktig budgetversion. Stegräknare och stuprännor, vad är det.
Jag förstår verkligen inte varför budgeten är så låg i år, tv4 har fan god ekonomi, hur kan man inte ha riktiga musikrättigheter tex? Känns onekligen som om man lade hela budgeten på huset och kamerorna och sen tog pengarna slut. Ingen rekvisita, inga temafester, ingen som helst innovativitet. Känns som om det är 10 personer som jobbar med programmet, och 3 av dom är kameramän.
2020-02-23, 15:09
Medlem
Zingo2s avatar
Trist att någon av Patsy och Jasmine åker. Båda borde få vara kvar.
Ska Jasmine hålla på att larva sig med Martin, så är det bättre om Patsy blir kvar.
2020-02-23, 15:09
Medlem
Jag förstår mig inte på er här inne.
Ni vill ha drama, bråk, tjafs, intriger och sex och klagar när inget sker.
Men när någon bråkar, tjafsar snackar skit så vill ni ha ut personen?!
Så förstår inte alls varför ni vill ha ut Mergim, vad ska ni då gnälla och störa er på. Ska alla bara sitta vid bordet och spela spel el höra Amilia babbla.

Jag tycker absolut inte han ska ut ännu, vill ju även se om mer kommer ske mellan honom och Lennie 😍😁 De har ju kommit nära på 8-9 dagar, tänk då om ett par v 🤣
2020-02-23, 15:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag förstår verkligen inte varför budgeten är så låg i år, tv4 har fan god ekonomi, hur kan man inte ha riktiga musikrättigheter tex? Känns onekligen som om man lade hela budgeten på huset och kamerorna och sen tog pengarna slut. Ingen rekvisita, inga temafester, ingen som helst innovativitet. Känns som om det är 10 personer som jobbar med programmet, och 3 av dom är kameramän.

De har väl garanterat dessa D-kändisar viss ersättning om de inte vinner. Kanske inte vet hur stor publik de faktiskt får. Tänkte inte på att det är en folktom studio när det är veckofinal.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag tycker det är trist oavsett BBs koncept. Aldrig hört Sami och de andra i det rummet pratat så mycket skit.
Tycker du det är roligt?
Människor är så utanför BB också.
Titta på arbetsplatser tex. Är det två helglag tex sitter båda helglagen och pratar skit om varandra. Även här i tråden pratas det skit om deltagarna. Inget chockerande beteende direkt.
Vi är så. Vi ogillar och gillar varandra.
BB tillåter skitsnack men censurerar personer.
Medlem
Ni fattar att Anty-grupperingen kommer få årets hybris om Jasmine åker imorrn? Det bästa vore ju om hon stannar kvar så vi får lite irritation från deras sida och att dom fattar att dom inte är så populära som dom tror. Men vissa här inne verkar ju inte tänka så långt.
2020-02-23, 15:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Trist att någon av Patsy och Jasmine åker. Båda borde få vara kvar.
Ska Jasmine hålla på att larva sig med Martin, så är det bättre om Patsy blir kvar.
Jasmin skulle hängt mer med Sami och gjort roliga saker.
Hon har tappat det och blivit lite seg när hon sitter och smeker Martin sista tiden. :/
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jag tycker det är synd, alla ska va vänner och gulligulla. Men det går aldrig, oavsett koncept eller inte.

Sami och Glasman har paktat redan sedan dag 3, redan i jacuzzin bildade dom deras luffargäng Rainbow, så tänk om lite extra noga

Dom sitter ständigt i sovrummt med Julia och alla och snackar lika mycket skit, så det är ömsesidigt.
Tyvärr får man ju oftast se de andra skitpratarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
88=HH i alfabetet
Nazi siffror.
1488 har Sami på ena handen. 14 står för 14 ord 88 står för H...H......
Ja jag vet du sa glassen borde byta namn. Fattar ej ens hur den fått hetat så
2020-02-23, 15:13
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ni fattar att Anty-grupperingen kommer få årets hybris om Jasmine åker imorrn? Det bästa vore ju om hon stannar kvar så vi får lite irritation från deras sida och att dom fattar att dom inte är så populära som dom tror. Men vissa här inne verkar ju inte tänka så långt.
Jag vill ha kvar Jasmine, så jävla roligt att de stör sig på henne och Glasman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in