2020-02-23, 15:01
Avstängd
Detta är big brother : Amilia fettofeldt snälla håll käften!!!!!!
2020-02-23, 15:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Skitsnack? Dom planerar. Taktik. Vad är grejen? Kalla det vad du vill

Verkar som att du precis som många andra inte riktigt läst på Big Brother 2020 konceptet i år. Lite inslag av PH detta år.
Jag tycker det är trist oavsett BBs koncept. Aldrig hört Sami och de andra i det rummet pratat så mycket skit.
Tycker du det är roligt?
2020-02-23, 15:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
jasse är körd imorgon hoppas verkligen hon åker imorgon
Vi vet att du suktar efter Patsy
2020-02-23, 15:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, känns som det var genomtänkt och påkostat på ett helt annat sätt. Jag minns det där vinteruppdraget de hade när de bodde i tält på gården och skulle hacka sig genom ett stor isblock eller vad det var, och de tvingades bajsa i ett skjul. När det var fest så var det ordentligt, de hade musikrättigheter och kunde spela allt möjligt, ingen jäkla hissmusik.

Huset, kamerorna och mickarna är kanske dyra, men i allt övrigt är årets BB är en riktig budgetversion. Stegräknare och stuprännor, vad är det.

Det var ju i Femmans regi då, de kanske hade mer pengar. Fyran har dödat det mesta de tagit över tyvärr
2020-02-23, 15:04
Medlem
Lunatics avatar
Anty Margim Amilia vill spräcka den andra gruppen. haha vafan dom är 3st. Anty och dom andra är 8st
2020-02-23, 15:04
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså hahah tycka vad man vill om Amilia och hennes kilometerlånga historier - men man måste ändå ge henne cred för att hon fan lyckas komma på historier att berätta på ALLA ämnen. Kan även uppskatta det lite, eftersom ingen annan tar ton. Hade varit mycket mer tyst om inte hon höll låda. Hade kanske varit skönt för deltagarna, men tråkigt för oss som tittar.
De övriga censureras ju stup i kvarten. Hade de fått visa sina personligheter skulle det inte vara tråkigt.
BB:s redaktion har gjort programmet styrt.
Det tillåts inte att vara som de flesta människor faktiskt är utan mer ett rakt streck där deltagarna skall följa strecket full ut.
BB zoomar in kroppsdelar och censurerar efteråt. Såg idag att de blurrat Julias bröst när hon fick ett utbrott igår.
Redaktionen sitter och "runkar" under liven och blurrar dagen efter ungefär 😂😂
Ja jävlar vad BB avslöjar sig själva hur samhällsklimatet i Sverige ser ut idag.
2020-02-23, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hur kan man basera sin åsikt på ingenting när jag bokstavligen skriver att han enbart klickar med munnen, pratar om fofu och smaskar? Jag har fattat att du gillar negerkuk men gör om gör rätt din jävla tönt.

Alla dina favoriter i huset gillar alltså negerkuk. Bra förklarat, du är smartast i forumet hahahahaha.
2020-02-23, 15:06
Medlem
foxieroxies avatar
Alltså, var hittar man vilka som är nominerade?
Medlem
Hoppas Jasse ryker imorgon! Och att hon inte blir räddad. Blir ju extremt tråkigt och tomt utan Patsy.
Medlem
Lunatics avatar
ååå vad rolig Patsy har vart dom senaste dagarna. Fan tråkigare fjolla får man leta efter.
51år och total flippar på lite Alkohol. inte ens tjejerna blir lulliga på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
snart byter dom väll namn på 88an glassen. hehe
Byter till vaddå?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag tycker det är trist oavsett BBs koncept. Aldrig hört Sami och de andra i det rummet pratat så mycket skit.
Tycker du det är roligt?

Jag tycker det är synd, alla ska va vänner och gulligulla. Men det går aldrig, oavsett koncept eller inte.

Sami och Glasman har paktat redan sedan dag 3, redan i jacuzzin bildade dom deras luffargäng Rainbow, så tänk om lite extra noga

Dom sitter ständigt i sovrummt med Julia och alla och snackar lika mycket skit, så det är ömsesidigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in