2020-02-23, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Varsågod

Det var Anty, hon städade tydligen toan senast och upptäckte då att det var kissfläckar på väggen.

Och så tydligt att det är Patsy som kissat fel iom hans reaktion haha
2020-02-23, 13:56
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Städ på schemat nu eller? Inget nämnvärt som togs upp på mötet? Besviken på att ingen sammanfattat stormötet ännu, bättre kan ni mina kära kollegor!

Blåvalen och Glasman ordförande som vanligt?
Togs inte upp något spännande direkt.

Lite upprepningar från förra veckan, bland annat att alla måste sköta städningen bättre, det är ofta kiss på golvet/väggen inne på toan.
Snack om vem som ska ta vad.
Kökspersonalen fick beröm för bra mat i veckan.
Fördelningen av alkoholen måste förbättras - de är många som smugglar/gömmer, inga namn nämnda men vi vet ju.
Mergim tyckte man skulle utse en "assistent" på fyllan om man kände att man höll på bli för full som kunde hindra en från att dricka.
LENNIE fick ordet och talade om vikten att inte ta för mycket mat för att sen slänga. Han sa tom "Är man mätt trots man har mat kvar så får man fan trycka i sig det ändå" - Julia kontrade med att det var löjligt. Sami erbjöd sig typ att att äta allas rester.
De pratades långt och länge om mjölk, den är ofta slut för folk tar för mycket och Amilia är sur över det då hon behöver det till sitt kaffe, Julia kontrade med och sa att hon vill kunna dricka ett glas mjölk då och då om hon känner för men folk verkade mest hålla med Amilia.
Efter mötet var slut och de flesta gått kände tydligen Mergim samma sak som Julia och sa till Anty "Jag skiter i, jag tänker dricka min mjölk om jag vill!"

That's pretty much it 😄
2020-02-23, 13:57
Avslutad
Citat:
Alltså jag får BRYT på Antys gullande med Mergim. Kladd, kladd, kladd! Jag skulle bli våldsam om jag var i huset och blev tvångsgullad.

Sådär ja, då är Amilia och Glasman igång med skitsnack!

Hon är så mot sina killvänner, typ Jakob hon har hemma. Hon behandlar dom som sina kids
2020-02-23, 13:57
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Togs inte upp något spännande direkt.

Lite upprepningar från förra veckan, bland annat att alla måste sköta städningen bättre, det är ofta kiss på golvet/väggen inne på toan.
Snack om vem som ska ta vad.
Kökspersonalen fick beröm för bra mat i veckan.
Fördelningen av alkoholen måste förbättras - de är många som smugglar/gömmer, inga namn nämnda men vi vet ju.
Mergim tyckte man skulle utse en "assistent" på fyllan om man kände att man höll på bli för full som kunde hindra en från att dricka.
LENNIE fick ordet och talade om vikten att inte ta för mycket mat för att sen slänga. Han sa tom "Är man mätt trots man har mat kvar så får man fan trycka i sig det ändå" - Julia kontrade med att det var löjligt. Sami erbjöd sig typ att att äta allas rester.
De pratades långt och länge om mjölk, den är ofta slut för folk tar för mycket och Amilia är sur över det då hon behöver det till sitt kaffe, Julia kontrade med och sa att hon vill kunna dricka ett glas mjölk då och då om hon känner för men folk verkade mest hålla med Amilia.
Efter mötet var slut och de flesta gått kände tydligen Mergim samma sak som Julia och sa till Anty "Jag skiter i, jag tänker dricka min mjölk om jag vill!"

That's pretty much it 😄

Edit: såg att du redan fått svar haha
Edit 2: jag citerade mig själv, BB förgör mig
Senast redigerad av herpesvårta 2020-02-23 kl. 14:05.
2020-02-23, 13:58
Medlem
Tja!

Hänt något av intresse/värde att sammanfatta sen de steg upp i morse?
Medlem
Citat:
En kombination tror jag. Han kollade av läget att ha sex i huset med Jasse och hon sa nej så nu vill han väl göra henne sotis så han får komma till med Jasse.
Väl i säng med Amilia sa han att han inte orka höra på Jasses och Julias snack.

Jag har tillgång till Live, går in då och då och kikar men läser i stort sett bara denna tråd. Därför jag inte riktigt hänger med. Tack för input!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Tja!

Hänt något av intresse/värde att sammanfatta sen de steg upp i morse?

Testa att läsa ikapp?
2020-02-23, 14:04
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kommer in i liven; Lennie lagar mat och Anty kladdar på Mergim och båda börjar säga "goseee". Allt är som vanligt.
Mergim har även hunnit säga gosee minst 3 gånger till Lennie idag!
2020-02-23, 14:04
Medlem
Lunatics avatar
Första gången Amilia Babblar på. fast inte prata skit. Är väll för hon står med Sami och Glasis.
2020-02-23, 14:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Då Patzy är så jävla angelägen om att träffa Julia i Göteborg efter BB, han erbjöd ju för fan till och med att hon kunde bo hos honom och tipsade om en kennel för hennes hund, så lär han inte gola om att hon berättade om Jasses känslor för Sami.

Å andra sidan är Julias eventuella strategi jävligt intressant, man fick ju en försmak av hennes bikt, men man vill ju inte heller se henne bli utstött
2020-02-23, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Mergim har även hunnit säga gosee minst 3 gånger till Lennie idag!

Herregud. Han och Amilia borde få straff att vara tysta i tolv timmar.
2020-02-23, 14:13
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jesse har även sagt att Samis fisar gör att hon inte vill ha honom
Ja tyvär så fiser han bort sin personlighet.
Jasmine gillade honom men han sket bort henne. För övrigt verkar han inte inställd på att att knulla tjejer live. Fördel Sami.
Han måste ha något fel i tarmsystemet för övrigt.
Man ska ju i och för sig inte hålla in fisar men någon j...a måtta får det vara. Jag avskyr om någon fiser bredvid mig och ännu värre om man sitter i bilen och någon fiser äckelmetan hela tiden.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-23 kl. 14:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in