2020-02-23, 13:49
Medlem
Nu så är det igång igen
2020-02-23, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
TACK!

Vem tog upp väggkisset?

Anty
2020-02-23, 13:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
TACK!

Vem tog upp väggkisset?

Varsågod

Det var Anty, hon städade tydligen toan senast och upptäckte då att det var kissfläckar på väggen.
2020-02-23, 13:51
Medlem
Såg 2 minuter av nåt avsnitt som sändes på TV igår.

Jasse ligger i sängen och Martin står framför och säger att han tänker sova i andra sovrummet för att han vill lära känna dom andra bättre, eller något liknande. Det var rätt pinsamt att höra.

Försöker han spela nåt sorts spel eller är han helt enkelt ointresserad?
2020-02-23, 13:52
Medlem
aina08s avatar
Vad hände just innan de långa avbrottet?
Var ju ovanligt långt så måste ju varit nåt speciellt.
Medlem
Såhär under avbrottet kan jag passa på att ventilera min tes kring Jasmine och Martin:

Jag tror absolut det finns något mellan dem. Men jag tror också att båda är medvetna om hur deras lilla romans kommer uppfattas (och hjälpa dem). Martin ger Jasmine exakt så mycket som krävs för att hon ska "stanna kvar" med honom, men så pass lite att han fortfarande håller henne på ett visst avstånd. Kanske för att han inte är lika into henne som hon är i honom, eller för att han tänker att hon utnyttjar honom/romansen för att få stanna kvar. Eller för att han ska hålla dörren öppen för annat.

Tror oavsett inte att det kommer hålla i längden, om Jasmine nu får stanna kvar. Martin verkar inte direkt vara killen som går in i BB för att bli kär.
Senast redigerad av HeligModer 2020-02-23 kl. 13:54.
Medlem
Jaa, Jasse är absolut för klängig alldeles för fort, halva grejen är ju att få gå och tråna och fantisera lite i början.
2020-02-23, 13:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Såg 2 minuter av nåt avsnitt som sändes på TV igår.

Jasse ligger i sängen och Martin står framför och säger att han tänker sova i andra sovrummet för att han vill lära känna dom bättre, eller något. Det var rätt pinsamt att höra.

Försöker han spela nåt sorts spel eller är han helt enkelt ointresserad?

En kombination tror jag. Han kollade av läget att ha sex i huset med Jasse och hon sa nej så nu vill han väl göra henne sotis så han får komma till med Jasse.
Väl i säng med Amilia sa han att han inte orka höra på Jasses och Julias snack.
2020-02-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mina ögon är öppna, oroa dig inte för det. Jasmine var kluven när det gällde Sami, det förklarade hon ju i bikten, att han egentligen inte alls är hennes typ och hon undrade vad det är som händer med henne i huset, och så vidare. När hon berättade för Julia om Sami så sa hon om jag minns rätt att hon inte var intresserad av Sami längre och att hans fisande var otroligt avtändande.

Martin däremot har hon inte varit kluven om alls, hon har sagt att han är precis hennes typ. Elementärt, min käre Watson.

Jesse har även sagt att Samis fisar gör att hon inte vill ha honom
2020-02-23, 13:55
Medlem
Varför får Lisa så mycket kameratid, på avsnitten (ej live)? Tråkig och cringe.
2020-02-23, 13:55
Medlem
Blaisens avatar
Alltså jag får BRYT på Antys gullande med Mergim. Kladd, kladd, kladd! Jag skulle bli våldsam om jag var i huset och blev tvångsgullad.

Sådär ja, då är Amilia och Glasman igång med skitsnack!
2020-02-23, 13:56
Medlem
Kommer in i liven; Lennie lagar mat och Anty kladdar på Mergim och båda börjar säga "goseee". Allt är som vanligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in